mijn sims 4 repeert hem de heletijd met opstarten van orgin

door WhiteElementals
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn sims 4 repeert hem de heletijd met opstarten van orgin

★★★ Newbie

elke keer als ik orgin open repert mijn sims 4 game de hele tijd het is heel vervelend kan niet meteen opstarten....

Bericht 1 van 5 (169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 repeert hem de heletijd met opstarten van orgin

★★★ Newbie

wat kan ik hier aan doen kan iemand me verder helpen?

 

Bericht 2 van 5 (168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims 4 repeert hem de heletijd met opstarten van orgin

★★★★★ Expert
Begin emt de cache van de Origin cliënt eens leeg te maken, @WhiteElementals. Lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Het gebruik van een bekabelde internetverbinding ligt altijd de voorkeur.
Je zal alle overige en onnodige openstaande software eens moeten afsluiten, waaronder je beveiligingssoftware.
Verlaag de instellingen "Gebruikersaccountbeheer", door de schuifbalk helemaal naar beneden toe te verplaatsen en daarna de acties bevestigen.
De Sims 4, net als elk ander spel van Origin, start je alleen nog via de Origin cliënt.
Start de Origin cliënt als een Administrator.
Hierna probeer je zelf De Sims 4 te gaan repareren.

Mocht dat niet werken, "De Sims 4" map, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat eerst hernoemen en daarna opnieuw De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.

Windows eens schoon laten starten, kan hierbij ook helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...


Dit is een forum en geen helpdesk.

Groetjes.
Bericht 3 van 5 (160 Weergaven)

Re: mijn sims 4 repeert hem de heletijd met opstarten van orgin

Champion

@WhiteElementals Zou je misschien een screenshot kunnen maken van de situatie? Probeer ook zoveel mogelijk informatie te geven over het probleem dat je tegenkomt. Hoe meer informatie wij van jou krijgen hoe beter we je eventueel kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (146 Weergaven)

Re: mijn sims 4 repeert hem de heletijd met opstarten van orgin

Community Manager (retired)
Hey @WhiteElementals,

Loop je nog steeds tegen dit probleem aan na het opschonen van de cache?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help