mijn kind is verhuisd naar een andere wereld, hoe kan ik makkelijk overschakelen

door nenacoen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

mijn kind is verhuisd naar een andere wereld, hoe kan ik makkelijk overschakelen

★★★ Newbie

hooi,

ik heb voor mijn tiener een huis gebouwd in oasis springs, en ik woon met mijn "man" en kinderen in oasis springs. eerst kon ik al me sims beheren maar nu moet ik dus telkens naar die andere wereld om mijn andere zoon te beheren.

weet iemand hoe dit makkelijker kan? 

 

Bericht 1 van 2 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn kind is verhuisd naar een andere wereld, hoe kan ik makkelijk overschak

Champion
@nenacoen Er is wel een uitweg maar dan zal je de hele familie moeten verhuizen naar een groter kavel en twee huizen bouwen; Een voor de tiener en een voor de 'rest' van het gezin. Andere mogelijkheden zijn er niet. Als je van het ene kavel naar een ander gaat zal je altijd moeten 'reizen'.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (382 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn kind is verhuisd naar een andere wereld, hoe kan ik makkelijk overschak

Champion
@nenacoen Er is wel een uitweg maar dan zal je de hele familie moeten verhuizen naar een groter kavel en twee huizen bouwen; Een voor de tiener en een voor de 'rest' van het gezin. Andere mogelijkheden zijn er niet. Als je van het ene kavel naar een ander gaat zal je altijd moeten 'reizen'.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (383 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help