Re: mac update werkt niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mac update werkt niet

★★★ Newbie

Goedemiddag,

 

Sinds een aantal jaren spelen we Sims 4 op een Mac laptop, de laatste tijd is het opgevallen dat andere Sims spelers basisgame updates hebben die wij niet krijgen. Als ik via Origin op update klik zegt Origin dat de Sims actueel is. Voorbeeld: Ik heb geen bubbelbad, ik kan geen huidskleuren specifiek uitkiezen, kan geen andere vloerniveaus in een ruimte plaatsen en in Newcrest zijn er geen parken. Onze laptop voldoet wel aan alle specificaties om Sims te kunnen spelen. De nieuwe uitbreidingen zoals ecologisch leven staan er ook niet tussen, dit vinden we erg raar en vervelend. Heeft iemand enig idee hoe we dit probleem kunnen oplossen?

 

Groetjes Standard smile

 

Bericht 1 van 7 (469 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mac update werkt niet

Champion

@Pannekoek_XYZ Je vraag is ook niet een, twee, drie te beantwoorden omdat het al dan niet kunnen spelen van De Sims 4 met een MacOS ook sterk afhankelijk is van het aantal uitbreidingspakketten dat je hebt. Op dit moment is Apple ook gestopt met de ondersteuning van Sierra dus zal je eens moeten kijken of je jouw systeem kunt upgraden.

Als je de mogelijkheid hebt om je Mac te upgraden naar High Sierra of naar een hogere variant bijvoorbeeld Mojave of Catalina dan heb je meer kans dat je De Sims 4 gewoon kan blijven spelen. Lees hier meer over het upgraden:  https://www.apple.com/nl/macos/how-to-upgrade/. 

Als je eenmaal de upgrade hebt geïnstalleerd dan zal je De Sims waarschijnlijk ook kunnen updaten naar versie Mac: 1.70.84.1220. Lees hier meer meer over deze update: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-jan-21-2021.

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie en strekte met upgraden.

 

Hartelijke groet.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 7 (437 Weergaven)

Alle reacties

Re: mac update werkt niet

★★★★★ Expert
Ziet er naar uit, dat jullie "De Sims 4 Legacy Editie" moeten gebruiken, @Pannekoek_XYZ.
Dat betekent dat je platform dus niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen van de normale versie van De Sims 4 (basisspel): ttps://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Met "De Sims 4 Legacy Editie" kan je De Sims 4 nog spelen met een aantal beperkingen. Er is geen ondersteuning voor alle aanvullende inhoud die vanaf 2020 als later wordt uitgebracht en de online functies. Ook zal je geen of minder snel updates meer krijgen.

Voor aanvullende inhoud gelden weer aparte systeemeisen waaraan je platform (ook) dient te voldoen, naast beter ook aan de aanbevolen systemeneisen van het basisspel te voldoen.
De systeemvereisten voor De Sims 4 - Ecologisch Leven (uitbreiding): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-eco-lifestyle#store-...
Aangezien deze in 2020 werd uitgebracht, wordt deze uitbreiding niet ondersteund door "De Sims 4 Legacy Editie", die je diende te gaan gebruiken.

Start met het controleren van de systeemeisen, voldoet je platform wel aan de systeemeisen.
Daarna de basisstappen helemaal doen. Een spel van Origin start je via de Origin cliënt.
Gebruik je ook de laatste versies van De Sims 4 en de Origin cliënt?
Vervolgens ervoor zorgen dat je platform wel helemaal is bijgewerkt.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mac update werkt niet

★★★ Newbie

Schermafbeelding 2021-02-19 om 17.39.24.png

 

Hier de specificaties van de MacBook. Dit zou voldoende moeten zijn toch?

Bericht 3 van 7 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mac update werkt niet

Champion

@Pannekoek_XYZ Je vraag is ook niet een, twee, drie te beantwoorden omdat het al dan niet kunnen spelen van De Sims 4 met een MacOS ook sterk afhankelijk is van het aantal uitbreidingspakketten dat je hebt. Op dit moment is Apple ook gestopt met de ondersteuning van Sierra dus zal je eens moeten kijken of je jouw systeem kunt upgraden.

Als je de mogelijkheid hebt om je Mac te upgraden naar High Sierra of naar een hogere variant bijvoorbeeld Mojave of Catalina dan heb je meer kans dat je De Sims 4 gewoon kan blijven spelen. Lees hier meer over het upgraden:  https://www.apple.com/nl/macos/how-to-upgrade/. 

Als je eenmaal de upgrade hebt geïnstalleerd dan zal je De Sims waarschijnlijk ook kunnen updaten naar versie Mac: 1.70.84.1220. Lees hier meer meer over deze update: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-jan-21-2021.

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie en strekte met upgraden.

 

Hartelijke groet.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (438 Weergaven)

Re: mac update werkt niet

★★★ Newbie
@Trismagistos Dank voor je reactie, het wordt tijd voor een andere Mac ;-)
Bericht 5 van 7 (419 Weergaven)

Re: mac update werkt niet

Champion

@Pannekoek_XYZ Graag gedaan, wel jammer dat je nu opzoek moet naar een nieuwe Mac. Houdt er dan ook rekening mee dat als je kiest voor Big Sur je ook Rosetta moet installeren om Origin te kunnen gebruiken. Oriënteer je goed over de gebruikersmogelijkheden van MacOS en de Sims 4. Op de eigen site van BluebellFlora, een van de Hero's op dit platform, is uitgebreide informatie te vinden over dit onderwerp. Let op deze informatie is in het Engels maar er is een ingebouwde vertaalrobot op de site aanwezig.

 

Veel succes en hopelijk snel weer vel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (411 Weergaven)

Re: mac update werkt niet

★★★★★ Expert
Er is al aangegeven dat je jouw gebruikte platform moet bijwerken. Om de nieuwere functies van de Origin cliënt te kunnen gebruiken, is dat zelfs benodigd. De Origin spellen zullen een bepaalde versie van de Origin cliënt vereisten.

Je platform moet voldoen aan "Metal" om de normale versie van De Sims 4 te kunnen draaien, @Pannekoek_XYZ.
Pas bij de 2012 modellen is dat het geval en betekent dat je platform niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen.
Dat betekent dus ook dat je "De Sims 4 - Ecologisch Leven" uitbreiding en andere vanaf 2020 uitgebrachte aanvullende inhoud niet hiermee kan gebruiken.

Vermelde videokaart is het grootste probleem hier.
Je processor snelheid voldoet aan de minimale vermelde systeemeisen. Dit betekent dat je de spelopties moet verlagen. De vraag is of je veel speelplezier ervaart en aanvullende inhoud kan gebruiken.
Helaas vermeld het overzicht niet je totale harde schuifruimte en de versies van de software.

Mocht het niet worden opgelost met software en hardware updates, dan zal je moeten vervangen of overstappen naar een ander platform.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help