landelijk leven sims 4

door Demiroxanne
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

landelijk leven sims 4

★★★ Newbie

Help!! 

 

Ik heb net het nieuwe uitbreidingspakket Landelijk Leven gekocht via Gamesync. Ik verzilverde de code maar kreeg een foutmelding over mijn wifi er stond dat ik het later nog eens moest proberen. Nu kan ik de code natuurlijk niet nog een keer verzilveren. Het lukt mij niet meer om het uitbreidingspakket gedownload te krijgen Frown. Kan iemand mij helpen ??

Bericht 1 van 12 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: landelijk leven sims 4

Champion

@Demiroxanne Als het goed is en je hebt het bewijs dat je het uitbreidingspakket hebt betaald dan kan je het vanaf vanavond 19.00 uur downloaden. In veel gevallen gebeurt  dat vanzelf.

Dus nog heel even geduld ajb. Voor straks.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 12 (371 Weergaven)

Alle reacties

Re: landelijk leven sims 4

Champion

@Demiroxanne Als het goed is en je hebt het bewijs dat je het uitbreidingspakket hebt betaald dan kan je het vanaf vanavond 19.00 uur downloaden. In veel gevallen gebeurt  dat vanzelf.

Dus nog heel even geduld ajb. Voor straks.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 12 (372 Weergaven)

Re: landelijk leven sims 4

Community Manager (retired)
Hey @Demiroxanne,

De uitbreiding is nog niet uit dus vandaar niet zichtbaar in de spelbibliotheek. Mocht je na vanavond 7 uur Nederlandse tijd (en na het herstarten van Origin) alsnog tegen problemen aanlopen laat het ons weten Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 12 (374 Weergaven)

Re: landelijk leven sims 4

★ Novice
@EA_Neil Ik heb helaas hetzelfde probleem als @Demiroxanne, zelfs nu na 7 uur kan ik de uitbreiding niet downloaden
Bericht 4 van 12 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: landelijk leven sims 4

★★★ Newbie

Ik heb het zelfde probleem 28 juni gekocht en nu kan ik niet downloden maar wel opnieuw kopen Raised eyebrow

Bericht 5 van 12 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: landelijk leven sims 4

Champion

@ladivamarie1 Dat zou ik zeker niet doen. Mijn advies is om te blijven proberen. Hopelijk weten ze het snel op te lossen. 🤞

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 12 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: landelijk leven sims 4

★★★★★ Expert
De Origin cliënt eens opnieuw starten, @san242, @ladivamarie1.
Zorg dat je bent verbonden met het internet.
Je helemaal eens afmelden bij de Origin cliënt, een paar minuten wachten en je daarna weer aanmelden, met de juiste Origin / EA account natuurlijk.
De cache van de Origin cliënt cliënt leegmaken, bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games

Product kan je pas gebruiken, als deze is uitgegeven. Aangezien dat 19:00 vanavond was.

Als het product is gekocht, kan deze niet nogmaals kopen.


Groetjes.
Bericht 7 van 12 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: landelijk leven sims 4

★ Novice
@RealSimmor0 Ik blijf het probleem houden. Het spel komt niet in mijn gamebibliotheek omdat de code al gebruikt is zeggen ze. Dit is alleen in mijn eigen account geactiveerd dus hoor ik het wel te zien
Bericht 8 van 12 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: landelijk leven sims 4

Champion

@san242 Maak je gebruik van Origin, de EA-Desktop app of van Steam? Als je gebruikmaakt van Origin zou je eens kunnen proberen om de EA Desktop app te downloaden en het via die weg te proberen?

 

Als dat allemaal niet werkt dan kan je in het uiterste geval, en als je het probleem blijft houden, contact op kunnen nemen met: Contact opnemen met EA

Je kunt het ook proberen via Facebook Chat: EA Help | Facebook

Of via Twitter: EA Help (@EAHelp) / Twitter

De chats zijn allemaal in het Engels en houd je aankoopgegevens bij de hand. Meestal krijgt je redelijk snel contact met iemand van de helplijnen.

 

Hopelijk lukt het daarmee wel!

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 12 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: landelijk leven sims 4

Community Manager (retired)
Hey @san242,

Loop je nog steeds tegen dit probleem aan op het moment? We zagen wat problemen bij pre-orders. Mocht je alsnog tegen problemen aanlopen kan het inderdaad een goed idee zijn de helpdesk een berichtje te sturen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 12 (284 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help