Re: lampen doen het niet?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

lampen doen het niet?

★ Novice

hoi,

ik wilde gisteren avond de sims 4 opstarten en wilde wat lampen plaatsen in mijn huis maar dat werkte niet, heb ook al mijn mods uit mijn spel gehaald en deed het nog steeds niet. weet iemand misschien wat ik eraan kan doen?

Bericht 1 van 4 (1.241 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: lampen doen het niet?

★★★★★ Expert
Hallo @Taili8,

Zorg dat je alle aangepaste inhoud hebt verwijderd.
De cache van de Origin cliënt hebt leeggemaakt, lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens de map van De Sims 4 gaan hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Hierna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Dan De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of je probleem is verholpen.

Mocht dat het geval zijn, dan zal je stuk voor stuk moeten gaan testen welke van je aangepaste inhoud de boosdoeners kunnen zijn. Zorg dat je deze hebt bijgewerkt. Bij probleem contact opnemen met diens makers, de meegekomen documentatie doornemen of toch weglaten.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.237 Weergaven)

Alle reacties

Re: lampen doen het niet?

★★★★★ Expert
Hallo @Taili8,

Zorg dat je alle aangepaste inhoud hebt verwijderd.
De cache van de Origin cliënt hebt leeggemaakt, lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens de map van De Sims 4 gaan hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Hierna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Dan De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of je probleem is verholpen.

Mocht dat het geval zijn, dan zal je stuk voor stuk moeten gaan testen welke van je aangepaste inhoud de boosdoeners kunnen zijn. Zorg dat je deze hebt bijgewerkt. Bij probleem contact opnemen met diens makers, de meegekomen documentatie doornemen of toch weglaten.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (1.238 Weergaven)

Re: lampen doen het niet?

Champion

@Taili8 Als je je mods verwijdert, is het verstandig om ook het bestand 'localthumbcache.package' te verwijderen uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk ook de restanten van gebruikte modificaties in het spel dat je speelt. Zodra je de Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe. 'schone' versie van de localthumbcache aan. Test daarna of alle onderdelen van je spel het weer 'normaal' doen. Als dat zo is dan kan je beginnen met het testen van je modificaties.. Zorg ervoor dat je deze altijd up to date houdt en bezoek de website van de makers voor de nieuwste exemplaren. In een aantal gevallen zal je de kapotte mocificaties gewoon moeten verwijderen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (1.229 Weergaven)

Re: lampen doen het niet?

★ Novice

Heel erg bedankt!Heart

Bericht 4 van 4 (1.219 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help