Re: knop spelen werkt niet

door 111kimberly
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

knop spelen werkt niet

★★★ Newbie

heey heb daarnet een nieuwe update moeten instaleren

maar sindsdien kan ik de sims4 niet meer spelen

als ik op het icoontje druk verschijnt het scherm maar kan de knop spelen niet meer indrukken

heb de pc al eens opnieuw opgestart maar wilt nog steeds niet werken

Bericht 1 van 4 (2.084 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: knop spelen werkt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @111kimberly,

 

Na een update kan dit af en toe voorkomen, soms heeft dit te maken met de mods/cc. We hebben hier gelukkig een oplossing voor waardoor je weer op de spelen knop kunt drukken. 

 

Probeer het onderstaande eens uit en laat even weten of het werkt Standard smile

 

Sims 4 map hernoemen  

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst.  Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (2.140 Weergaven)

Alle reacties

Re: knop spelen werkt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @111kimberly,

 

Na een update kan dit af en toe voorkomen, soms heeft dit te maken met de mods/cc. We hebben hier gelukkig een oplossing voor waardoor je weer op de spelen knop kunt drukken. 

 

Probeer het onderstaande eens uit en laat even weten of het werkt Standard smile

 

Sims 4 map hernoemen  

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst.  Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (2.141 Weergaven)
Highlighted

Re: knop spelen werkt niet

★★★ Newbie

als ik mijn spel probeer te repareren loop ik tegen het volgende probleem

er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het nog een keer. Fout: 327682:0

Bericht 3 van 4 (1.963 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: knop spelen werkt niet

EA SPORTS FC Team

@111kimberly Probeer jouw firewall en anti-virus tijdelijk uit te schakelen tijdens het repareren van het spel. Als het goed is kan je dan de reparatie wel uitvoeren. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help