Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

door bjornjehhthekil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★ Novice

wij hebben elkaar geaccepteerd op origin maar kunnen wij ook het spel samen spelen en elkaar zien? 

tussen vrienden op de sims zelf staat niks

Bericht 1 van 11 (9.624 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★★★★★ Expert
De Sims 4 is een spel voor 1 speler, @anoek210. Meerdere spelers op hetzelfde moment, in dezelfde wereld / kaart is niet mogelijk.

Willen jullie samen spelen, dan is dat alleen mogelijk door, met elkaar achter dezelfde computer te gaan zitten. Of ieder van jullie moet apart De Sims 4 gekocht hebben en dat op meerdere computers op hetzelfde moment De Sims 4 gaan spelen.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (9.579 Weergaven)

Alle reacties

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★★★★★ Expert
De Sims 4 is een spel voor 1 speler, @anoek210. Meerdere spelers op hetzelfde moment, in dezelfde wereld / kaart is niet mogelijk.

Willen jullie samen spelen, dan is dat alleen mogelijk door, met elkaar achter dezelfde computer te gaan zitten. Of ieder van jullie moet apart De Sims 4 gekocht hebben en dat op meerdere computers op hetzelfde moment De Sims 4 gaan spelen.


Groetjes.
Bericht 2 van 11 (9.580 Weergaven)

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Er is een mod voor die dit ondersteund: *snip*

Doe voor je dit probeert een backup maken van je saves, en dit eerst in een nieuwe save proberen! 

 

EDIT door EA_Jason: Graag niet linken naar third party sites @TerahWatson 

Bericht 3 van 11 (9.523 Weergaven)
0 Kudos

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

Champion
@TerahWatson Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je hier reclame maakt voor dit soort modificaties. Als je speelt met Modificaties is dat een eigen keuze en je moet je goed bewust zijn van de risico's voor je spel. Maar misschien dat @EA_Jason hier anders tegen aankijkt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 11 (9.507 Weergaven)

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★★★★★ Expert
De Sims spellen zijn niet ontworpen om samen te spelen met meerdere spelers, in vergelijking met actiespellen, zover bekend. Het is onzeker dat de "door fans gemaakte oplossing" ook gaat werken.
Bericht 5 van 11 (9.471 Weergaven)
0 Kudos

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★★★ Newbie

Het zou leuk zijn als de makers van het spel dit in de toekomst toe zouden kunnen voegen, ik heb een vriendin die graag online met elkaar wil spelen en uit meerdere teksten begrijp ik dat er meerdere mensen zijn die dit graag zouden willen in the sims. vriendelijke groet Wink

 

Bericht 6 van 11 (7.905 Weergaven)

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★ Novice

Hey hey, dit is heel goed mogelijk hoor, mijn dochtertje van 5 en ik spelen al heel lang samen met 2 spelers op 1 familie. Als je info hierover wil mag je me altijd contacteren

Bericht 7 van 11 (4.618 Weergaven)
0 Kudos

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★★★★★ Expert
Nee, dit is niet mogelijk, @kensporen. De Sims 4 is een spel voor 1 speler en dat zal zo blijven, zoals het bedoeld is.
Het spel heeft geen functies / opties om meerdere spelers op hetzelfde tijdstip samen laten spelen.
Dat ieder aparte opgeslagen spelvoortgang heeft, is echter niet hetzelfde.
Je kan dit nog verder afscheiden, door ieder een eigen gebruikersnaam te hebben op de computer.


Omdat het delen van jouw accounts nadelige gevolgen kan hebben, wordt het dan afgeraden. Als ook dit in strijd kan zijn met de voorwaarden / regels.

Start met het aanpassen van alle wachtwoorden, jouw gegevens eens goed laten controleren, de beveiligingsinstellingen verhogen en alle gebruikte software bijwerken.
Herhaal deze stappen voor elke getroffen e-mail adres, account, platform, dienst en platform.
Sterk (vanaf 16 tekens) en uniek nieuw wachtwoord voor de juiste Origin / EA account kiezen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Minimaal 1½ uren wachten na elke poging, die je hiervoor hebt gedaan.
Je zal contact opnemen met de helpdesk, voor aanvullende ondersteuning met jouw Origin / EA account, aangezien persoonlijke zaken daarmee niet afgehandeld kunnen worden via het forum.

Lees dit helpartikel, hoe je de beveiliging en veiligheid van jouw Origin / EA account kan beheren: https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/

Groetjes.
Bericht 8 van 11 (4.611 Weergaven)

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @kensporen,

 

Als jij samen speelt met je dochtertje van vijf jaar oud, heb je dan voor je dochter een kinderaccount aangemaakt? Ook dan lijkt het mij niet mogelijk omdat de pegi rating voorlopig gewoon op 12 jaar of ouder blijft staan. Lees ook dit topic: Waarom staat/stond er VOORLOPIG onder de pegi rating 12 van de cover - Answer HQ (ea.com)

 

Dit onderwerp gaat volgens mij over het samen online spelen van De Sims 4. Dat wil zeggen de vraag was of je tegelijkertijd vanaf verschillende computers en dus verschillende plaatsen samen in één Sim wereld of spel kunt spelen. Uit de eerder gegeven antwoorden blijkt dat dat niet kan!

 

In De Sims 3 was er een mogelijkheid gemaakt om Sims uit te wisselen via de Sim poort. Je kon dan een vriendin of vriend vragen om een Sim naar jouw spel te sturen. Dat waren meestal artiesten: goochelaars, muzikanten, acrobaten etc.  Die Sim poort is al vroeg gesloten door de makers omdat Sims verdwenen, doodgingen bij terugkomst of op een andere manier niet meer speelbaar waren. 

Wie weet nemen de ontwikkelaars van De Sims 5 deze spelvarianten mee in hun concept? Maar voorlopig blijft het antwoord op de vraag in dit topic toch echt een volmondig: Nee dat kan niet! 

 

Hoe dan ook veel plezier met spelen Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 11 (4.590 Weergaven)

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★ Novice

Wow.....ff chill pill nemen niet ?

 

M'n dochtertje speelt op haar mama haar laptop de Sims 4 ja....en die leeftijd boeit me niet.

- Geen geweld in Sims 4 , en als ze toch vechten zie je een wolk

- Geen sexuele handelingen , en als ze naar bed gaan zie je blurry stuff

- Geen bloed

 

Check Fortnite eens ? 

- Geweld tot en met !!

 

Echt even serieus...als m'n dochter Sims 4 speelt of Fortnite zou spelen..... Keuze snel gemaakt eh Standard smile Standard smile

Bericht 10 van 11 (4.556 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help