Re: ik zie mijn sim niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ik zie mijn sim niet

★★★ Newbie

hoi! 

ik heb het uitbreidingspakket Journey to Batuu alleen heb ik al even neit gespeeld terwijl mijn sim nog op Batuu was. 

Nu zag ik in de nieuwe update dat dit bijgewerkt moest zijn maar ik zie mijn sim niet meer..

hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik hem wel weer zie?

Bericht 1 van 8 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen dan eens gedaan, @Romeevanasselt?
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen en dan repareer je De Sims 4 via de Origin cliënt.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

Champion

@Romeevanasselt Jouw Sim woonde in een huishouden voordat deze naar Batuu op vakantie ging. Zoek dat huishouden op en als het goed is dan vind je in dat huis ook het beeld van jouw Sim. Als dat beeld grijs of vaag is dan kan je ook op het pijltje bij zijn of haar naam klikken om die specifieke Sim  te spelen. Als dat zo is dan reis je gelijk weer naar de Sim die op Batuu vakantie houdt.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 8 (442 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 8 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

★★★ Newbie

Na de update zie ik ook mijn sims niet meer geen enkele... 

Bericht 5 van 8 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

★★★★★ Expert
Controleer of je Sims nog aanwezig in de stad / wereld, @danischa1995. Is deze Sim nog actief van je huishouden?

Mocht je soms aangepaste inhoud ("modificaties") gebruiken, dan dien je die hebben ontdaan van De Sims 4. Vervolgens De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren. Test ook eens met een nieuw gemaakte Sim / huishouden, of kies eentje uit het aanbod dat standaard met De Sims 4 meegeleverd worden.

Groetjes.
Bericht 6 van 8 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

[ Bewerkt ]
Champion

@danischa1995 Met welk besturingssysteem speel je de Sims 4? Is dat een Windows pc, een MacOS of een console. Al die besturingssystemen hebben een andere aanpak nodig en de oplossingen zijn heel verschillend. Dus hoe meer informatie je ons hier geeft, hoe beter wij je zouden kunnen helpen. Geef dan ook de specificaties van je computer op en in het geval van MacOS de naam van het besturingssysteem.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik zie mijn sim niet

Community Manager (retired)
@danischa1995

Heb je hier nog steeds problemen mee na de tips en tricks hierboven?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help