Re: ik kan sims niet meer opstarten

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: ik kan sims niet meer opstarten

★★ Novice

Alles wat jullie gestuurd hebben heb ik geprobeerd kan alleen niet dat bestand sturen heb er geen verstand van hoe ik het moet doen 

Bericht 11 van 15 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: ik kan sims niet meer opstarten

★★★★★ Expert
Zonder dit bestand wordt het moeilijker om je te helpen, @SokjeJaytje.
Bekijk de genoemde helpartikel hoe je het hulpprogramma start en de gegevens ermee verzameld. Zorg dat je deze gegevens gaat opslaan als en tekstbestand.

Klik op de witte "Beantwoorden" knop van de laatste reactie. Typ je bericht, indien van toepassing.

Rechts onderin zal je een grijze knop "Bladeren" zien staan, Klik daarop. Blader naar het opgeslagen tekstbestand toe. Selecteer deze en klik op de "Openen" knop.
Dit bestand is als een bijlage toegevoegd bij je reactie, die je nog dient bevestigen door op de "Verzenden" knop te klikken.

Groetjes.
Bericht 12 van 15 (168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan sims niet meer opstarten

Community Manager (retired)

@SokjeJaytje ,

 
Zijn dit bijvoorbeeld de volgende stappen? Zo niet, kun je stappen die hier op staan die je nog niet geprobeerd hebt uitproberen?
 
1. Opschonen van de cache van Origin zoals op hier beschreven . 
 
2. Verwijderen van Origin via de minder makkelijke methode zoals hier onder de minder makkelijke manier . en erna weer herinstalleren via www.origin.com .
 
3. Afsluiten van firewalls/anti-virus om te zien of dat helpt
 
4. Starten van Origin als administrator (rechterklik op Origin en starten als admin)
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 13 van 15 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan sims niet meer opstarten

★★ Novice

dat had ik allemaal al gedaan

Bericht 14 van 15 (140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan sims niet meer opstarten

Community Manager (retired)

@SokjeJaytje ,

 

Als je tijdelijk een ander Windows profiel aanmaakt en het daar probeert, gebeurt er dan hetzelfde?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 15 van 15 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help