ik kan de sims 4 niet opstarten

door myleneke123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

als ik sims 4 wil openen krijg ik een melding waarin er staat:'' opstarten niet mogelijk vanwege onbrekende spelgegevens''. ik kon eergisteren er nog op maar toen kon ik ook al niet op de  galerij. voor ik dde sims 4 landelijk leven kocht kon ik zonder problemen in de galerij kijken. heeft iemand dit ook of hebben jullie een oplossing?

Bericht 1 van 21 (573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Champion

@myleneke123 Zou je iets meer willen vertellen wat je allemaal al hebt geprobeerd? Om ons een beetje te helpen heeft @EA_Neil wat informatie gegeven in dit forum draadje. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Megathread-Collectie-in-game-bugs-voor-Landelijk-Leven/m-p/10535... Misschien kan je alvast een aantal zaken afvinken en dan in je antwoord aangeven welke problemen je daarin bent tegengekomen.

 

Dat er sprake is van ontbrekende spelgegevens kan je bijvoorbeeld proberen op te lossen door je spel te repareren in Origin. Klik dan met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 in de spelbibliotheek van Origin en kies voor repareren. 

 

Als je niet in de galerie kunt, kan dat ook meerdere oorzaken hebben. Als je speelt met de Legacy Editie heb je geen toegang meer maar als jouw antivirusprogramma's heel streng staan afgesteld lukt dat ook niet. 

 

Dus hoe meer informatie je geeft op basis van de vragen in de bijgevoegde link hoe beter we je kunnen helpen. 

 

Alvast bedankt,

 

@crinrict Thanks!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 21 (524 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★★ Expert
This is the English section from the EA Answers HQ, @myleneke123. You should not get an answer when you don't post in English.

For this error, you can repair The Sims 4 though Origin client.


Can you move it to the Dutch section, @EA_Darko or @puzzlezaddict?


Regards.
Bericht 2 van 21 (559 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Hero
@myleneke123 Moved your post to the dutch forum

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.



Important Threads


Bericht 3 van 21 (555 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

when i try to open sims 4 i get a message saying "unable to boot due to missing game data". I was able to access it the day before yesterday, but then I couldn't access the gallery either. before i bought the sims 4 country life i was able to look in the gallery without any problems. Does anyone else have this or do you have a solution?

Bericht 4 van 21 (526 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Champion

@myleneke123 Zou je iets meer willen vertellen wat je allemaal al hebt geprobeerd? Om ons een beetje te helpen heeft @EA_Neil wat informatie gegeven in dit forum draadje. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Megathread-Collectie-in-game-bugs-voor-Landelijk-Leven/m-p/10535... Misschien kan je alvast een aantal zaken afvinken en dan in je antwoord aangeven welke problemen je daarin bent tegengekomen.

 

Dat er sprake is van ontbrekende spelgegevens kan je bijvoorbeeld proberen op te lossen door je spel te repareren in Origin. Klik dan met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 in de spelbibliotheek van Origin en kies voor repareren. 

 

Als je niet in de galerie kunt, kan dat ook meerdere oorzaken hebben. Als je speelt met de Legacy Editie heb je geen toegang meer maar als jouw antivirusprogramma's heel streng staan afgesteld lukt dat ook niet. 

 

Dus hoe meer informatie je geeft op basis van de vragen in de bijgevoegde link hoe beter we je kunnen helpen. 

 

Alvast bedankt,

 

@crinrict Thanks!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 21 (525 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

I still had to do an update I did now and I can play again on the sims 4. thank you

Bericht 6 van 21 (511 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Champion

Je kunt op dit forum gelukkig gewoon in het Nederlands antwoorden, @myleneke123! En Goed dat je het hebt weten op te lossen door de update te installeren.

 

Voor straks veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 21 (509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

ik wou net opnieuw sims spelen. maar ik kreeg weer de melding dat ik onbrekende spelgegevens had. dan heb ik geklikt op up-date game dat lukte niet vervolgens heb ik op repareren geklikt lukte ook niet. toen ik eerder dit probleem had kon ik het weer spelen door op up-date game te klikken. zouden jullie misschien weten hoe dat komt?

Bericht 8 van 21 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Community Manager (retired)
Hey @myleneke123,

Gebruik je toevallig een anti-virus programma zoals Avast of Sophos?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 21 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

ja ik heb avast zou het aan dat progamma liggen? 

Bericht 10 van 21 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help