Re: ik kan de code niet opnieuw verzilveren

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik kan de code niet opnieuw verzilveren

★★★ Newbie

Haii,

 

ik heb al een tijd geleden geen sims(4) kunnen spelen omdat ze bij mij heel erg vast liepen dus heb ik ze verwijderd van mn origin. Maar als ik ze opnieuw wil downloaden dan kan ik de code niet verzilveren omdat ik dat al heb gedaan. Wat kan ik doen op sims 4 weer te kunnen spelen? zo snel mogelijk antwoord. 

Bericht 1 van 2 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik kan de code niet opnieuw verzilveren

EA SPORTS FC Team

Hoi @enida8,

 

In dat geval log je in met het verkeerde account.

 

Het is namelijk zo dat als je een code invoert op jouw account, dan blijft het spel op dat account zitten en kan je de code opnieuw gebruiken. 

 

Log dus in met dat account en download/installeer De Sims via de gamebibliotheek Standard smile

 

Als je niet meer weet op welk account je de code ingevoerd hebt, dan kan de helpdesk hierbij helpen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (235 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik kan de code niet opnieuw verzilveren

EA SPORTS FC Team

Hoi @enida8,

 

In dat geval log je in met het verkeerde account.

 

Het is namelijk zo dat als je een code invoert op jouw account, dan blijft het spel op dat account zitten en kan je de code opnieuw gebruiken. 

 

Log dus in met dat account en download/installeer De Sims via de gamebibliotheek Standard smile

 

Als je niet meer weet op welk account je de code ingevoerd hebt, dan kan de helpdesk hierbij helpen.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (236 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help