Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★ Novice

nee die heb ik toen niet gebruikt

 

Bericht 11 van 15 (186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

Community Manager (retired)
@NyoGaming158 Wat is de foutmelding die je precies krijgt? Dat hij al in gebruik is of?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 15 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★ Novice

Hij zegt dat die al in gebruik is

 

Bericht 13 van 15 (174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★★★★★ Expert
Heb je de productcode wel je juist overgenomen, @NyoGaming158? Sommige tekens lijken op elkaar, waardoor je snel kan vergissen.

Heb je De Sims 4 eerder wel kunnen installeren en spelen?

Heb je soms de productcode op een andere Origin / EA account geregistreerd? Je zou hiervoor contact kunnen opnemen met de helpdesk.

Heb je het product wat bij deze productcode soms tweedehands gekocht of gekregen?

Heb je productcode soms ergens gevonden op internet? Omdat deze ontbrak bij je gekochte product, bijvoorbeeld.

Waarom heb je zolang, tot 1 jaar geleden, gewacht met het registreren / verzilveren van deze productcode? Met het downloaden en installeren van De Sims 4? Het is moeilijk om terug te gaan naar de winkel, om hiervoor de acties te ondernemen.

Groetjes.
Bericht 14 van 15 (170 Weergaven)

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

Community Manager (retired)

@NyoGaming158 

 

Ik ben bang dat als hij dit aangeeft dat hij al aan een ander account vast zit (mogelijk eentje die je al eerder bezitte). Ik ben bang dat we deze niet zullen kunnen vervangen en wij spelers vragen naar de winkel te gaan om deze te vervangen. Mocht je deze ooit toch wel eerder hebben verzilverd dan kan de helpdesk, zoals @RealSimmor0 al aan gaf, met jou kijken of dit account inderdaad mogelijk van jou is zodat ze je hier in kunnen helpen.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 15 van 15 (147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help