Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★ Novice

Hoe kan dat?

 

Bericht 1 van 15 (465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

Community Manager (retired)

Hey @NyoGaming158 ,

 

Sorry om te horen dat de code niet lijkt te werken. Zonder de code te posten hier kun je ons laten weten wat de foutmelding is en kun je ons laten weten hoe je hem aangeschaft hebt?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 15 (461 Weergaven)
Highlighted

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★★★★★ Expert
Heb je de productcode juist overgenomen, @NyoGaming158? Waar had je dan De Sims 4 gekocht, aangezien dat dan niet is gedaan via Origin? Heb je soms De Sims 4 ergens tweedehands gekocht? Productcodes worden namelijk automatisch gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee de productcode wordt geregistreerd / verzilverd en zijn slechts 1 keer te gebruiken. Bij producten gekocht via Origin ontvang je geen productcode, maar wordt de aankoop automatisch geactiveerd / gekoppeld aan jouw Origin / EA account. Als de productcode per e-mail is ontvangen, kan je beter de productcode met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies overnemen, in plaats van deze te typen, omdat je zo typefoutjes zal beperken. Als De Sims 4 niet werd gekocht via Origin, dien je contact opnemen met de winkel waar je deze had gekocht, voor een oplossing.

Groetjes.
Bericht 3 van 15 (457 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★ Novice

ik had het gekocht bij MediaMarkt Hoorn en ik heb geen cd rom

Bericht 4 van 15 (443 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

[ Bewerkt ]
★ Novice

[Code weggehaald zodat niemand anders hem kan kopieren] dat is mijn code en hij lijkt niet te werken, ik heb m gekocht bij MediaMarkt

Bericht 5 van 15 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

Champion
@NyoGaming158 Het was niet de bedoeling dat je de code hier zou vermelden! @EA_Neil had het je nog zo gevraagd.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 15 (440 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@NyoGaming158 

 

Ik heb de code even weggehaald omdat je deze liever niet publiekelijk online plaatst zodat niemand anders hem kan gebruiken voor wat voor reden dan ook. Heb je deze een tijd terug gekocht of recent?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 15 (438 Weergaven)

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★ Novice

ik denk 1 jaar geleden 

Bericht 8 van 15 (424 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

Community Manager (retired)
@NyoGaming158 Heb je de code toen destijds al eens gebruikt? Elke code kan namelijk maar eenmalig gebruikt worden en zit dan aan dat account vast.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 15 (420 Weergaven)

Re: ik heb sims4 gekocht maar mijn code werkt niet voor origin

★★★★★ Expert
Heb je dan De Sims 4 wel gespeeld nadat je deze hebt gekocht, @NyoGaming158? Of heb je 1 jaar gewacht met het verzilveren / registreren van de productcode?
Waarschijnlijk ben je met de verkeerde Origin / EA account dan aangemeld.
Anders heb je De Sims 4 tweedehands gekocht of gekregen. Bekijk de eerdere reactie.

Aangezien je het niet had gekocht via Origin, zal je contact opnemen met de winkel voor een oplossing.

Groetjes.
Bericht 10 van 15 (398 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help