Re: hoe repareer ik sims4 in de app

door moefy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

hoe repareer ik sims4 in de app

★★★★ Apprentice

hallo hoe kan ik de sims4 reperen in de app

Bericht 1 van 8 (684 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @moefy,

 

Jammer genoeg is de EA Desktop-App nog steeds een beta-versie. 

Voorlopig is het repareren van je spel in Origin nog steeds de enige mogelijkheid en ook veel eenvoudiger. Ik heb wel ergens gelezen dat er wordt gewerkt aan nieuwe functies voor de EA Desktop-App maar hoe lang dat zal duren is mij niet bekend. 

 

De enige optie die bij mij bekend is dat je alle onderdelen van De Sims 4 opnieuw moet installeren:

  1. ‎Probeer EA Desktop opnieuw te installeren‎
  2. ‎Sluit de EA Desktop-app.‎
  3. ‎Open het Configuratiescherm (zoek het door te zoeken op Configuratiescherm in het menu Start).‎
  4. ‎Klik onder Programma's op Een programma verwijderen.‎
  5. ‎Klik op EA Desktop en verwijder.‎
  6. ‎Installeer EA Desktop opnieuw en probeer je game opnieuw te installeren.‎

Veel succes met repareren in Origin!  😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (653 Weergaven)

Alle reacties

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

★★★★★ Expert
Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen, wanneer je de Origin cliënt hebt gestart en bent aangemeld, @moefy.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (672 Weergaven)

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

★★★★ Apprentice

hallo en dank je wel voor het snelle antwoord. ik kom er niet uit bij origin is makkelijk  bij de app doet de rechterklik het niet 

Bericht 3 van 8 (660 Weergaven)

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @moefy,

 

Jammer genoeg is de EA Desktop-App nog steeds een beta-versie. 

Voorlopig is het repareren van je spel in Origin nog steeds de enige mogelijkheid en ook veel eenvoudiger. Ik heb wel ergens gelezen dat er wordt gewerkt aan nieuwe functies voor de EA Desktop-App maar hoe lang dat zal duren is mij niet bekend. 

 

De enige optie die bij mij bekend is dat je alle onderdelen van De Sims 4 opnieuw moet installeren:

  1. ‎Probeer EA Desktop opnieuw te installeren‎
  2. ‎Sluit de EA Desktop-app.‎
  3. ‎Open het Configuratiescherm (zoek het door te zoeken op Configuratiescherm in het menu Start).‎
  4. ‎Klik onder Programma's op Een programma verwijderen.‎
  5. ‎Klik op EA Desktop en verwijder.‎
  6. ‎Installeer EA Desktop opnieuw en probeer je game opnieuw te installeren.‎

Veel succes met repareren in Origin!  😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (654 Weergaven)

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

★★★★★ Expert
Als je deze optie niet ziet staan, dan is deze niet beschikbaar, @moefy.
Je kan probeer De Sims 4 helemaal te verwijderen, dan deze opnieuw te gaan downloaden en installeren.
De Origin cliënt gebruiken, verwijder alle bestaande, download en installeer de laatste versie: http://www.dm.origin.com/download

Groetjes.
Bericht 5 van 8 (647 Weergaven)

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

★★★★ Apprentice

dank je wel ik ga de origin weer er op zetten

Bericht 6 van 8 (613 Weergaven)

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

Champion

Graag gedaan,@moefy

 

Misschien heb je wat aan deze tip. Als je voldoende ruimte hebt op je pc, installeer gewoon de EA desktop App én Origin. De Sims 4 start nu eenmaal veel sneller met de Desktop-App. Als je dan toch iets moet repareren, schakel voor dat ene moment even over naar Origin. Bij mij werkt dat prima.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (601 Weergaven)

Re: hoe repareer ik sims4 in de app

★★★★ Apprentice
@Trismagistos dankjewel voor de tip ga ik doen fijne dag
Bericht 8 van 8 (596 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help