help sims 4 loopt vast tijdens opslaan

door classyana
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

help sims 4 loopt vast tijdens opslaan

★★★ Newbie

hii, 

 

ik was vandaag lekker aan het simsen en ik wil opslaan en hij is nu al 2 uur op het opslaan beeld. ik kan mijn MacBook ook niet uitschakelen hierdoor en ik wil graag verder spelen Frown wat kan ik doen ik heb alles geprobeerd om het spel uit te schakelen 

 

 

please help

Bericht 1 van 4 (1.347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 loopt vast tijdens opslaan

★★★★★ Expert
Onderwerpen die te maken hebben met De Sims 4 zullen beter hier thuishoren, in diens eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Als het normaal afsluiten niet werk, dan zal je De Sims 4 moeten helpen met afsluiten, @classyana. Helaas voor datgene wat je niet hebt opgeslagen.
Regelmatig opslaan zal het aantal gegevens dat verloren gaat beperken, daarnaast worden buffers en cache die gebruikt worden door programma's sneller leeggemaakt.

Als het probleem blijft terugkeren, dan controleer of je platform voldoet aan de gestelde systeemeisen, de volledige basisstappen doen (zoals De Sims 4 repareren), alle overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, je platform bijwerken, harde schijf opruimen en controleren op fouten.

Systeemeisen voor De Sims 4 (alleen basisspel en de normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Er gelden aparte systeemeisen voor de aanvullende inhoud, om deze te kunnen gebruiken, beter voldoen aan de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.

Laatste versie en systeemeisen van de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
De Origin cliënt en de Origin spellen dienen lokaal worden geïnstalleerd.
Tevens dien je hun gegevens lokaal te bewaren en bereikbaar houden.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (1.340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 loopt vast tijdens opslaan

Champion

@classyana Zou je willen aangeven welke oplossingen je zelf al hebt uitgeprobeerd? In deze link staan aan aantal zaken die je sowieso zelf kunt uitproberen. Re: [Wordt onderzocht] - Sims 4 Landelijk Leven bonus content mist - Answer HQ (ea.com) Als je dan nog problemen blijft houden zou je dan ook willen aangeven welke versie van het besturingssysteem je gebruikt. In jouw geval is dat dus de naam van het MacOS (bijvoorbeeld Big Sur) en de specificaties van jouw Mac. Dan kunnen wij je in ieder geval veel gerichtere adviezen geven. 

 

Hoe meer duidelijkheid jij geeft hoe sneller we het samen met jou zouden kunnen oplossen.

 

Alvast bedankt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (1.316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: help sims 4 loopt vast tijdens opslaan

Community Manager (retired)
Hey @classyana,

Oh bah, dat is inderdaad vervelend. Mogelijk zul je de Mac even handmatig af moeten sluiten als je dit op geen enkele andere manier kunt doen. Helaas kan dit wel gevolgen hebben voor deze opslag en zul je mogelijk een eerdere save moeten pakken na het heropstarten.

Gebeurt dit elke keer of alleen deze ene keer?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help