hek is onzichtbaar

door tigertjheu
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

hek is onzichtbaar

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Het glas van mijn hek is op een stukje niet zichtbaar, terwijl de paal wel zichtbaar is, hoe kan dit?

De sims loopt wel gewoon door de poort.

Als ik de hele muur sloop en opnieuw plaats is bij er dit stukje hetzelfde probleem

Bericht 1 van 5 (720 Weergaven)

Re: hek is onzichtbaar

★★★★★ Expert
Hallo @tigertjheu,

Probeer een nadere hek of muur, op een andere kavel. Met een andere (nieuwe) Sim of huishouden.

Gebruik je soms aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd), dan zul je die moeten gaan verwijderen.
Doe de basisstappen, waaronder De Sims 4 repareren. Beschik je over de laatste versie van De Sims 4?


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (704 Weergaven)

Re: hek is onzichtbaar

Champion
@tigertjheu Uit jouw screenshot maak ik op dat je weidegrastegels gebruikt op een zandondergrond. Het is een bekend grafisch probleem bij sommige constructiemethoden. Een ander hek, of andere familie zal geen verschil maken. Ik denk dat het weghalen van een aantal weidegrastegels het probleem wel kan oplossen en verwacht dat met het plaatsen van nieuwe of andere tegels het probleem gewoon weer terugkeert. Er is jammer genoeg volgens mij nog geen andere work around voor dit vooral grafische probleem.
Hartelijke groet en veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (659 Weergaven)

Re: hek is onzichtbaar

★★★★★ Novice

eerst een halve muur plaatsen en daarna als de muur staat hek daar plaatsen werkt het wel

 

Bericht 4 van 5 (606 Weergaven)

Re: hek is onzichtbaar

EA SPORTS FC Team
@tigertjheu Hebben de bovenstaande tips nog geholpen? Zo ja, vergeet dan niet om het bericht als oplossing te accepteren.
Jason.png
Bericht 5 van 5 (549 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help