hal

door Naomi07Evers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

hal

★★★ Newbie

halloo, ik heb al een tijdje origin en de sims 4 dus, maar hij wilt sinds kort niet meer opstarten. ik vraag me af wat het is want heb alle mods verwijderd en zelfde origin al opnieuw gedownload maar het lukt niet weet iemand wat ik moet doen?

 

Naomi Evers

Bericht 1 van 6 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: hal

★★★★★ Expert
Geeft verder niet, foutjes maken we allemaal en zeker in het begin, @Naomi07Evers. Dan weet je dit voor een komende geval. Ik zou @EA_Jason kunnen vragen of die dit onderwerp naar de juiste forumtak kan verplaatst worden?

Zie je soms een zwart of wit beeld en dan terugkeert?
Controleer of jouw computer wel voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Op welk platform wil je De Sims 4 gaan spelen?

Krijg je De Sims 4 wel gestart na het doen van deze basisstappen?
Hernoem de map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees dit helpartikel hierover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (440 Weergaven)

Alle reacties

Re: hal

★★★★★ Expert
Hallo @Naomi07Evers,

Aangezien dit te maken heeft met De Sims 4, hoort je onderwerp hier dan ook thuis: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl
Kan je ook de titel nog aanpassen, voor meer duidelijkheid?

Verschijnt er een foutmelding, als je probeert De Sims 4 te starten? Kan je hier een schermafdruk ("Print Screen") an maken en de opgeslagen afbeeldingsbestandstype ervan toevoegen?

Op welk platform wil je De Sims 4 gaan spelen?

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (464 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hal

★★★ Newbie

hallo @RealSimmor0 

ik heb dit nog nooit gebruikt dus vandaar dat ik niet op de goeie plek dit heb gevraagd. Er verschijnt geen foutmelding als ik het opstart, Ik klik origin aan en dan denkt ie na maar dan start hij niet op....

 

mvg Naomi Evers

Bericht 3 van 6 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hal

★★★★★ Expert
Geeft verder niet, foutjes maken we allemaal en zeker in het begin, @Naomi07Evers. Dan weet je dit voor een komende geval. Ik zou @EA_Jason kunnen vragen of die dit onderwerp naar de juiste forumtak kan verplaatst worden?

Zie je soms een zwart of wit beeld en dan terugkeert?
Controleer of jouw computer wel voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Op welk platform wil je De Sims 4 gaan spelen?

Krijg je De Sims 4 wel gestart na het doen van deze basisstappen?
Hernoem de map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees dit helpartikel hierover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?


Groetjes.
Bericht 4 van 6 (441 Weergaven)

Re: hal

★ Novice

Hallo, 

 

De Sims 4 van mijn dochter start niet meer op (zie bijlage). We hebben de download cache verwijderd en het spel gerepareerd. Helaas heeft dit niets geholpen. Hoe krijgen we het spel weer werkend?

 

Groeten. 

Bericht 5 van 6 (414 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hal

★★★★★ Expert
Hallo @Am_mie_00,

Controleer of De Sims 4 werkelijk niet draait, ergens op de achtergrond. Indien nodig dan handmatig afsluiten.

Zijn de basisstappen al gedaan? Gebruik je de laatste versie van de Origin cliënt en De Sims 4? De Sims 4 schoon starten en dien je te gaan testen met een nieuw Sim of huishouden of het probleem inderdaad is opgelost.

Is je platform bijgewerkt?

Tevens dien je onnodige en overige software helemaal hebt afgesloten. Met name beveiligingssoftware en programma's die lagen gebruiken kunnen zorgen voor het verhinderen / blokkeren van zowel de Origin cliënt als De Sims 4.

Gebruik je ook dezelfde taal voor de Origin cliënt en De Sims 4? Zo nodig de taal gaan wijzigen. Bijvoorbeeld naar het Engels. Daarna zal je De Sims 4 nog eens moeten repareren.


Nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken en je daarmee aanmelden. Lukt het zo wel om De Sims 4 weer te laten starten?

De Origin cliënt helemaal verwijderen, laatste versie downloaden en opnieuw gaan installeren.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help