geen impulsen meer

door Beesteter
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

geen impulsen meer

★★★ Newbie

Kan iemand mij helpen?

De impulsen van mijn sims zijn niet meer zichtbaar. Dit is sinds de positiviteitsbeloning.

 

groet, eveline

Bericht 1 van 8 (2.052 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: geen impulsen meer

★★ Novice

Je kan de impulsen weer aanzetten via gameplay, in de spelopties. Rechts staat een vakje 'impulsen tonen'. 

Groetjes 

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (2.044 Weergaven)

Alle reacties

Re: geen impulsen meer

★★ Novice

Je kan de impulsen weer aanzetten via gameplay, in de spelopties. Rechts staat een vakje 'impulsen tonen'. 

Groetjes 

Bericht 2 van 8 (2.045 Weergaven)

Re: geen impulsen meer

★ Novice

Ik kan gameplay in mijn spelopties niet eens openen, weet iemand of er nog een andere manier is om mijn impulsen terug aan te zetten?? Cheat of iets anders. Maar toch alvast bedankt

Bericht 3 van 8 (1.545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen impulsen meer

★ Novice
@LC599
Is er ook een andere manier om je impulsen weer aan te zetten?
Bericht 4 van 8 (1.542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen impulsen meer

★★ Novice

Hoi, sorry ik weet niet of er een andere optie is om deze weer aan te zetten. Ik zal een foto maken waar de optie te vinden is. Wat raar dat de gameplay opties niet openen, de andere opties (zoals beeld of muziek) openen wel gewoon? 

Groetjes

Bericht 5 van 8 (1.535 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen impulsen meer

★★ Novice
@Saffiermeid Als je nog oplossingen zoekt, in het Engels noemen ze de impulsen 'whims', misschien helpt dit bij je zoekopdracht Standard smile
Bericht 6 van 8 (1.531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen impulsen meer

★ Novice

Bedankt, en ja de andere opties openen wel gewoon ik vind het ook heel raar

Bericht 7 van 8 (1.520 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen impulsen meer

★★★★★ Expert
Het "Optiemenu" bestaat uit de 3 bolletjes aan de rechterkant van je scherm. Zie je die daar, @Saffiermeid? Als je er er op klikt verschijnt er "Menu". Daar klik je op "Spelopties". Vervolgens klik je op "Gameplay" aan de linkerkant. Aan de rechterkant staat "Impulsen tonen". Is deze optie aangevinkt? Vergeet niet op de knop "Wijzigingen toepassen" klikken en daarna op de kruisjes die rechts bovenin het venster staan, om terug te keren naar het punt waar je was gebleven. Misschien kan je de basisstappen eens doen, indien je dit soort problemen blijft aanhouden. Dit houd onder andere in: De Sims 4 map in je Documenten hernoemen, cache legen en het spel repareren via de Origin cliënt. Verander je beeldschermresolutie naar een lagere stand. Mogelijk draait er bepaalde software op de achtergrond die verhinderd dat De Sims 4 goed kan werken, sluit deze eens volledig af, of ander verwijder die. Gebruik je de laatste versie van De Sims 4 en de stuurprogramma's van je computer.
Bericht 8 van 8 (1.508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help