Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

gedownloade cc stoelen doen het niet

★★★★ Novice

hoi,

na de update laatste van de sims 4 kan ik opeens niet meer op mijn gedownloade eetkamer stoelen zitten.

ik dacht in eerste instantie dat de cc misschien verouderd was, maar dat is denk ik niet zo, 

want ik had een andere stoel gedownload om te kijken of die het wel deed en die deed het ook niet.

wat wel gek is dat 1 stoel het wel doet.

 

kan iemand mij helpen?

 

 

groetjes,

Mirjam

Bericht 1 van 10 (755 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

Champion

@Sabine16 en @mirjamboer Als de maker ze heeft aangeprezen als eetkamer stoelen en je kunt ze niet gebruiken dan zal je dat toch echt bij de maker moeten melden. Je kan het natuurlijk ook melden bij de site waar de maker de stoelen aanbiedt. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het gebruik van aangepaste inhoud  (zoals CC en modificaties) voor eigen risico. Wel jammer dat de maker ze aanprijst voor iets wat ze uiteindelijk niet blijken te zijn. 

Er zijn drie mogelijkheden: 

1 kijk of er een bijbehorende tafel bij geleverd (gedownload) kan worden of

2 ga opzoek naar een betrouwbare maker van eetkamerstoelen of

3 maak gebruik van de spullen die al in het spel zelf zitten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 10 (722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

Champion

Zou je het spel nog eens willen testen? Bijvoorbeeld een keer met het al bestaande spel en een keer in een nieuw 'schoon' spel.,@mirjamboer? Want het zou misschien weldegelijk kunnen liggen aan de CC zelf. Het kan soms voor komen dat de ene modificatie de andere in de weg zit. Dus als meerdere makers allebei gebruikmaken van hetzelfde basismodel, kan het gebeuren dat de ene CC wel werkt en de andere niet. Heb je pas geleden nog nieuwe stoelen gedownload? Kijk ook eens bij de maker van de CC stoel waar je last van hebt of er misschien een update is.

 

Als je dat hebt gedaan en je ziet geen verschil, zou je de CC stoel waar het je problemen mee hebt eens willen verplaatsen naar een plaats buiten de map mods en dus ook buiten de \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 map. Test dan nog eens opnieuw of de andere stoel waar je het over had het wel doet. Het kan ook zijn dat er iets anders mis is.

In het ergste geval kan het zijn dat je alle stoelen eens zult moeten testen. Laat even weten en stuur eventueel een screenshot mee van de probleemstoel dan kan ik eens testen waar het aan ligt.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (746 Weergaven)

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

★★★★ Novice

hoi,

ik kom er net achter dat de stoelen zelf het wel doen maar als ik ze aan een tafel zet dan doen ze het niet meer.

 

Bericht 3 van 10 (741 Weergaven)

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

Champion
@mirjamboer weet je heel zeker dat het eetkamer stoelen zijn of dat de maker van de cc ze ook als eetkamer stoelen heeft bedoeld?

Wel goed dat je nu al wat meer duidelijkheid hebt kunnen geven.

Laat nog even weten al je iets meer hebt ontdekt.

Veel plezier met spelen.😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 10 (735 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

★ Apprentice

Ik heb dus precies hetzelfde probleem!! Heel erg vervelend is dit, want ik was heel erg blij met mijn CC eetkamerstoelen.

Ik probeer ze nu voor het eerst uit en ze kunnen maar op 2 van de 14 die ik heb aan tafel of bureau zitten. De andere kunnen ze wel op zitten als ze niet bij de tafel staan.

Ik weet wel zeker dat ze als eettafel of bureaustoel zijn bedoeld. Ze komen bij die tabbladen in de bouwmodus te staan en ze springen goed bij de tafel zeg maar en ik heb ze juist gedownload omdat er bij stond dat het eetkamerstoelen of bureaustoelen zijn.

Ik hoop echt heel erg dat iemand er een oplossing voor weet!!!

Bericht 5 van 10 (727 Weergaven)

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

Champion

@Sabine16 en @mirjamboer Als de maker ze heeft aangeprezen als eetkamer stoelen en je kunt ze niet gebruiken dan zal je dat toch echt bij de maker moeten melden. Je kan het natuurlijk ook melden bij de site waar de maker de stoelen aanbiedt. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het gebruik van aangepaste inhoud  (zoals CC en modificaties) voor eigen risico. Wel jammer dat de maker ze aanprijst voor iets wat ze uiteindelijk niet blijken te zijn. 

Er zijn drie mogelijkheden: 

1 kijk of er een bijbehorende tafel bij geleverd (gedownload) kan worden of

2 ga opzoek naar een betrouwbare maker van eetkamerstoelen of

3 maak gebruik van de spullen die al in het spel zelf zitten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 10 (723 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

★★★★ Novice
@Trismagistos heel erg bedankt
Bericht 7 van 10 (708 Weergaven)

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

Champion

@mirjamboer Graag gedaan !

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 10 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

★★★ Newbie

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Terwijl deze cc het altijd gewoon gedaan heeft en ineens doet het het niet meer als je de stoelen combineert met een tafel, bureau of barkruk aan een bar. Ik vind het wel vreemd. Dan ligt het probleem eerder bij de updates die gedaan zijn lijkt me. Niets doet het meer, waarbij ook de items die ik al ruim een jaar gebruik

Bericht 9 van 10 (481 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownloade cc stoelen doen het niet

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @MarijeBraam15,

Het is helaas inderdaad mogelijk dat een update bepaalde aangepaste content minder goed laat werken of zelfs onbruikbaar maakt. Dit is natuurlijk niet met opzet maar omdat er zoveel is en het officieel niet deel is van het spel kan het helaas wel eens gebeuren dat sommige content niet meer werkt zoals voorheen.

Helaas is het niet mogelijk voor het team om bij het verder bouwen aan De Sims 4 rekening te houden met alle gebouwde aangepaste content (het zijn er nogal wat) en gaat er hierdoor wel eens wat verkeerd of werkt sommige content niet lekker meer met de huidige gameplay of andere content.

Het goede nieuws is dat de meer actieve aangepaste content vaak ook een update krijgt door de makers van de aangepaste content. Het kan het waard zijn te controleren of er misschien een update beschikbaar is voor deze mod.

 

Mocht dit niet beschikbaar zijn en het wordt niet veroorzaakt door een andere aangepaste content die je kunt verwijderen ben ik bang dat je deze (tijdelijk) niet zult kunnen gebruiken totdat er wel een update voor uit komt. Onze excuses hiervoor.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 10 van 10 (474 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help