Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

gedownload materiaal uitgeschakeld

★ Novice

Hallo, ik heb sinds een tijdje de melding gekregen ''MODIFICATIES UITGESCHAKELD, je game is bijgewerkt.. bla bla'' bij opstarten van mijn game. Ik heb een aantal keer geprobeerd deze in te schakelen en op een duur lukte dit. Ik blij dat ze niet weg waren. Toen 2 keer kunnen spelen met al mijn mods en hoppa weer de meldingen..Frown deze keer alles geprobeerd inclusief verwijderen van ze allemaal maar niks lijkt te helpen..Heeft iemand de gouden tip om mijn mods weer te laten werken in de game..??

Bericht 1 van 7 (222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

★★★★★ Expert
Dat betekent nog steeds dat je aangepaste inhoud gebruikt die niet geschikt is voor de huidige spelversie, @merelbella.
Start De Sims 4 wel normaal op, nadat je de volledige basisstappen hebt gedaan?
Je dient ze stuk voor stuk te controleren om zo de boosdoeners te vinden. Zorg dat alleen zijn bijgewerkt. Bij problemen de documentatie doornemen of contact opnemen met hun maker.
De aangepaste inhoud wordt vaak mee opgeslagen met je spelvoortgang. Ook bij het verwijderen ervan nog restanten achterlaten.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (215 Weergaven)

Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

★ Novice
@RealSimmor0 bedankt voor je reactie (:
Mijn spel start normaal op en sluit ook goed weer af. Ik heb al over mijn meest recente gedownloade items 1 voor 1 een virus scanner gehaald en dit ook in grotere delen bij de rest. De nieuwe niks en de oudere 3. Die vervolgens vernietigd.
Ik weet niet zo goed wat ik anders nog kan doen aangezien ik dit probleem zelfs heb met een lege map..
Bericht 3 van 7 (213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

Champion

@merelbella Waarschijnlijk heb je de instellingen van je antivirusprogramma iets te scherp afgesteld. Als je gebruikmaakt van Avast of AVG laat het dan even weten of kijk even op deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/10237495#M971...

Die geldt namelijk niet alleen voor de rode kruizen in de galerij maar ook voor het niet starten van de Sims.

 

Laat even weten of het daar wel weer mee lukt.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (203 Weergaven)

Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

★ Novice
@Trismagistos bedankt voor de reactie (:
Het probleem is alleen niet het starten maar het inschakelen/ingeschakeld houden van de mods. Misschien dat ik het verkeerd begrijp maar met de linkjes kom ik niet veel verder..
Bericht 5 van 7 (196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

[ Bewerkt ]
Champion

@merelbellain de link vind je een paar suggesties met wat screenshots om de ransomware schilden van Avast anders in te stellen. Van streng naar slim. Ook vind je een post met een link naar de aanpassingen voor AVG.
Als je gebruikmaakt van een van beide antivirus programma's is het zeker de moeite waard om die opties eens te bestuderen of uit te proberen.

Ik begrijp dat je graag nog met je modificaties wilt blijven spelen daarom kan je ook nog eens kijken of het helpt als je het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic arts\De Sims 4 verwijdert. Vaak blijven daarin onderdelen van kapotte modificaties steken. Zodra je De Sims weer start maakt het spel een nieuwe, 'schone' versie aan.

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (191 Weergaven)

Re: gedownload materiaal uitgeschakeld

★★★★★ Expert
Sommige beveiligingssoftware kunnen zorgen dat De Sims 4 niet start of zich op een bepaalde manier ermee bemoeien dat het niet soepel verloopt, @merelbella. Dit is goed bedoeld, maar kan zorgen voor bijkomende problemen, die niet meteen zichtbaar zijn.
Je zal de locaties waarin aangepaste inhoud staan toevoegen aan de lijst met uitzonderingen van je beveiligingssoftware. Dat wordt ook wel de witte of groene lijst genoemd. Zorg dat de Origin cliënt en de spellen van Origin hierop staan. Hoe je dit kan doen, zou moeten vermeld staan in de (online) documentatie, anders maar eens contact opnemen met de ondersteuning van je beveiligingssoftware.
Mocht dat niet werken of niet helpen zal je beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen, of toch even helemaal verwijderen.
Het is goed om de locaties waarin aangepaste inhoud staan eens goed te laten scannen door een bijgewerkte beveiligingssoftware, want bepaalde zullen een risico blijven.
De melding heeft te maken met dat je nog steeds verouderde aangepaste inhoud gebruikt. Wie dat kunnen zijn, zal je zelf moeten uitzoeken.
Wanneer De Sims 4 wel weer normaal start, nadat je volledige basisstappen hebt gedaan, is het duidelijk dat het hieraan ligt.
Aangepaste inhoud, zullen restanten achterlaten in je opgeslagen spelvoortgang, ook zijn deze verwijderd.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help