Re: game bibliotheek is leeg

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

game bibliotheek is leeg

★ Novice

ik wil de sims opstarten maar mijn hele game bibliotheek is leeg ik moet helemaal opnieuw beginnen krijg ik mijn opgeslagen huishoudens,huizen etc nog terug?

Bericht 1 van 7 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game bibliotheek is leeg

Champion

@destinyfun Misschien zal je toch even de nieuwe update moeten ophalen of wachten tot het proces is voltooid. Zodra de nieuwste Patch is gedownload zou je jouw spel weer gewoon moeten kunnen spelen.

 

Laat even weten of het na de patch Update 27/7/2021 (ea.com) wel weer lukt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game bibliotheek is leeg

★★★★★ Expert
Weet je zeker dat je dan ook de spellen gaat opslaan, @destinyfun.
De standaardlocatie waar De Sims 4 je spelvoortgang en instellingen zal opslaan, is in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\", als je de Nederlandstalige versie en normale versie van De Sims 4 speelt.
Heb je daarin een map genaamd "Saves" staan, met inhoud?

Deel je soms de computer met anderen? Want dan kan het zijn dat deze deze bestanden hebben verplaatst of verwijderd, zonder hun medeweten
Heb je misschien de bestanden zelf verwijderd? Controleer de Prullenbak en dan ze terugzetten.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien die dit doet. Zoals software voor het maken van (online) reservekopieën. Je dient dit soort software beter niet te gebruiken. Probeer je bestanden terug te halen van de locatie waar deze worden opgeslagen. Je zal alle overige, onnodige openstaande software moeten afsluiten, want deze kunnen de goede werking van De Sims 4 als de Origin cliënt op een bepaalde manier blokkeren / hinderen.

Als bovenstaande niet van toepassing is, probeer de zoekfunctie om de bestanden terug te vinden, anders ben je helaas deze kwijt en zal je dus opnieuw moeten beginnen.


Groetjes.
Bericht 3 van 7 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game bibliotheek is leeg

★ Novice
@Trismagistos ik heb die gedaan maar ik heb nog steeds niks
Bericht 4 van 7 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game bibliotheek is leeg

[ Bewerkt ]
★ Novice

er staat een save van vandaag in maar als ik de sims open zie ik die niet alleen oudere saves maar in mijn mapje staat hij wel @RealSimmor0 

Bericht 5 van 7 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game bibliotheek is leeg

Champion

@destinyfun Er zijn een heleboel zake die je zelf kunt proberen: Het repareren van je spel in Origin is daar een van. Klik daartoe op de tegel van de Sims 4 als je in de spel bibliotheek van Origin bent en kies vervolgens repareren. 

 

In deze Link kan je nog meer mogelijkheden vinden https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Megathread-Collectie-in-game-bugs-voor-Landelijk-Leven/m-p/10535....

Bij #4 onder het kopje Dat heeft niet gewerkt, wat nu? heeft de community manager,  EA_Neil, een aantal vragen gesteld waar wij als helpers graag een antwoord op zouden willen hebben om je nog beter te kunnen helpen.

 

Zou je daar eens naar de suggesties en de vragen in die link willen kijken? Hoe meer informatie je geeft, hoe gerichter wij met jouw probleem aan de slag kunnen,

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game bibliotheek is leeg

★★★★★ Expert
Heb je soms jouw eerdere opgeslagen spelvoortgang verplaatst, @destinyfun?
Wanneer je jouw opgeslagen spelvoortgang op een andere plek hebt (laten) zetten, dan de standaardlocatie, dan zal De Sims 4 jouw eerdere opgeslagen spelvoortgang niet kunnen vinden.
De zoekfunctie van Windows gebruiken om deze ontbrekende gegevens kunnen terugvinden.

Heb je misschien deze gegevens toch verwijderd? Ze kunnen dan nog in de Prullenbak staan.

Mocht je soms de computer delen met anderen, dan kunnen zij dit hebben gedaan, zonder hun medeweten.

Wanneer er wordt gebruikmaakt van bepaalde software, dan is het mogelijk dat deze software dat ook veroorzaakt.
Je dient te zorgen dat deze mappen worden ontzien. Beter is het, om dit soort software niet te gebruiken, vanwege de verloren tijd, de problemen en de systeembronnen je misschien hard nodig hebt voor De Sims 4.
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten. Anders, dien je deze maar eens te verwijderen.

Door het gebruik van aangepaste inhoud, zullen zij gegevens mee opslaan. Ook wanneer je alle aangepaste inhoud hebt verwijderd, zullen er nog restanten achterblijven.
Wanneer De Sims 4 zich gaat bijwerken en/of er een nieuwe aanvullende inhoud wordt geïnstalleerd, zal deze neit meer geschikt zijn voor de huidige versie van De Sims 4.
Heb je inmiddels de basisstappen helemaal gedaan? Daarna De Sims 4 schoon starten en met een nieuwe gemaakte of standaard Sim / huishouden gaan testen. Nadat je er een korte tijd mee hebt gespeeld, het hebt opgeslagen en De Sims 4 is afgesloten, blijft deze zichtbaar in de standaardlocatie?

Mocht je soms De Sims 4 in een andere taal zijn gaan spelen, dan is de eerdere opgeslagen spelvoortgang in de ene taal niet zichtbaar in de andere taal.

Mocht je soms "De Sims 4 Legacy Editie" bent gaan gebruiken of moest gaan gebruiken, dan worden de spelvoortgang en instellingen apart opgeslagen.


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help