foutmelding

door jana-verstrepen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

foutmelding

★★★ Newbie

ik krijg hele tijd de fout melding 102:d5a74c31:54abc9d9

spel al meermaals heropgestart en mods verwijdert niets werkt helpp!

Bericht 1 van 8 (229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

Champion

Hey @jana-verstrepen,

 

Goed dat je jouw mods al hebt verwijderd.

 

Zou je eens willen kijken of je het probleem kunt oplossen door het bestand localthumbcache.package uit de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4 te verwijderen?

 

Laat even weten of het daarna wel weer lukt.

 

Veel succes. Fingers crossed

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★★★ Expert
Met een eigen nieuw aangemaakte Sim / huishouden het eens proberen, @jana-verstrepen.

Het helemaal verwijderen en opnieuw installeren van De Sims 4 zal weinig doen.
Zorg dat je de basisstappen helemaal en goed hebt gedaan. Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud. Map van De Sims 4 hernoemen, deze zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan. De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Dan De Sims via de Origin cliënt laten repareren en bijwerken. De versie 1.90.358.1030 is de laatste spelversie.
Vervolgens De Sims 4 schoon starten, via de Origin cliënt, dat je met elk anders pel van Origin dient te doen.
Met een nieuwe eigen nieuw aangemaakte Sim / huishouden ga je testen of het probleem is verholpen.

Aangepaste inhoud gebruiken zal altijd wel ergens problemen geven en dat vrij normaal is, blijft helemaal op eigen risico als ook zal verder niet ondersteund worden.

Mocht je nog problemen verder hebben, dan vermeld je DxDiag informatie, opgeslagen als een tekstbestand en daarna toevoegen als een bijlage bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 3 van 8 (214 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★ Newbie

Het is verholpen dankuwel! Ik wist oprecht niet dat mods uw spel kon aantasten. Enorm bedankt voor uw hulp en info

Bericht 4 van 8 (199 Weergaven)

Re: foutmelding

Community Manager
Hey @jana-verstrepen,

Ben blij om te lezen dat het is opgelost!

Zou je misschien kunnen laten weten wat je precies gedaan hebt om het op te lossen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 8 (159 Weergaven)

Re: foutmelding

★★★★★ Expert
Ja, dat klopt, @jana-verstrepen. Fijn dat je weer De Sims 4 kan spelen.

Groetjes.
Bericht 6 van 8 (150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

Champion

Fijn dat je weer kunt spelen @jana-verstrepen!

 

Zou je misschien ook nog eens willen kijken naar de vraag van @EA_Leeuw

We vinden het ook wel handig om te weten wat je precies hebt gedaan om jouw probleem op te lossen?

 

Alvast bedankt en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding

★★★ Guide
@jana-verstrepen Helaas kunnen mods én custom content het hele spel door de war sturen. Ik heb er mee gespeeld en ik speel nooit meer met dit. Lees anders dit maar eventjes:https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993/#Comment_12393993 het is helaas erg zat dat het jouw spel zo kan "beïnvloeden". Zelfs zo erg dat het niet meer leuk is om te spelen.

Zou je misschien nog willen vertellen wat je exact gedaan hebt om het op te lossen dat jouw spel weer goed loopt nu? Dit werd al gevraagd Wink

Veel speelplezier,
Groetjes Monique
Bericht 8 van 8 (135 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help