Re: foutmelding locatie

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

foutmelding locatie

★★ Novice

ik heb zo juist de sims 4 gekocht alleen als ik hem wil downloaden geeft hij een foutmelding aan. 

hij zegt controleer of u locatie beschikbaar is of annuleer en download hem op niet op een andere locatie.

hoe kan ik dit verhelpen? 

Bericht 1 van 2 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutmelding locatie

★★★★★ Expert
Waar is de locaties waar je het spel wilt gaan installeren / downloaden, @mainiacer2016?
Heb je toegang tot deze locatie? Is dit je lokale harde schijf? Heb je wel de rechten om deze daar te gaan installeren / downloaden?
Waarop wil je De Sims 4 gaan downloaden / installeren.
Misschien dien je de standaardlocatie te gebruiken.
Controleer dat je beschikt over voldoende vrije harde schijfruimte. Minimaal het dubbele aantal.
Kan je de standaardlocatie wijzigen naar een harde schijf met meer vrije harde schijfruimte? Of anders, de benodigde aantal vrij gaan maken op je harde schijf.

De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel hoe je dit kan doen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Mogelijk heb je software (nog onnodig) openstaan, die de het downloaden en/of installatie tegenwerkt / blokkeert.

Controleer of je over de juiste rechten beschikt, om te installeren en/of downloaden op die locatie.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help