Re: foutcode 3 bij sims 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

foutcode 3 bij sims 4

★★★ Newbie

hallo, 

 

ik speel de sims 4 al een paar jaar, ik heb een paar uitbereidingen, ik speel met mods. 

dt verleip altijd vlot. maar als ik nu mijn sims 4 opstart komt er op "spel laden niet mogelijk (foutcode: 3) weet iemand wat ik er aan kan doen?

ik dacht dat het aan mijn cc's lag.. die heb ik allemaal verwijderd (ook uit prullenbak)maar dit haalt niks uit: Frown Frown 

Bericht 1 van 2 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: foutcode 3 bij sims 4

EA SPORTS FC Team

Hallo @JolientjeB,

 

Wanneer je alle cc's hebt verwijderd en je nog steeds problemen hebt, is het aan te raden om het spel via Origin te repareren. Dit doe je door in Origin naar jouw gamebibliotheek te gaan, klik met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor repareren. 

 

Mocht dit niet lukken kan je proberen om een oudere save te laden. Klik op Spel Laden, klik rechts onder op de diskette (naast de speel knop) en herstel een oudere save. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (727 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: foutcode 3 bij sims 4

EA SPORTS FC Team

Hallo @JolientjeB,

 

Wanneer je alle cc's hebt verwijderd en je nog steeds problemen hebt, is het aan te raden om het spel via Origin te repareren. Dit doe je door in Origin naar jouw gamebibliotheek te gaan, klik met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor repareren. 

 

Mocht dit niet lukken kan je proberen om een oudere save te laden. Klik op Spel Laden, klik rechts onder op de diskette (naast de speel knop) en herstel een oudere save. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (728 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help