Re: foutcode 132:f955fa97:215ead4

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

foutcode 132:f955fa97:215ead4

★★★ Newbie

Hey simmers, 

 

sinds de laatste update krijg ik nu steeds de foutcode 132:f955fa97:215ead4 en hij geeft aan dat ik de game opnieuw moet opstarten heb ik al heel vaak gedaan heb zelfs de Sims 4 verwijder er opnieuw gedownload ik speel wel met MODS en CC maar daar heb ik nooit eerder problemen mee gehad please kan iemand mij helpen ik word er helemaal gek van en wil gwn mijn game spelen 


Please help me out 😭

Bericht 1 van 6 (524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 132:f955fa97:215ead4

★★★★★ Expert
Dan alle aangepaste inhoud verwijderen, om mee te beginnen, @Queenlatifah1996.
Map van De Sims 4 hernoemen. Deze zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.
Aansluitend ook nog controleren Dat De Sims is bijgewerkt. Dat is versie 1.68.156.1020 voor PC.
Hierna dien je De Sims 4 schoon te starten. Spellen van Origin dien je via de Origin cliënt te starten eigenlijk en niet meer via hu neigen snelkoppeling op je Bureaublad.
Test met een nieuw of standaard Sim / huishouden of hierdoor het probleem werd opgelost.


De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 132:f955fa97:215ead4

★★★ Newbie

Dankjewel 

 

maar kan ik dan nog spelen met me mods en cc

Bericht 3 van 6 (499 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 132:f955fa97:215ead4

Champion
@Queenlatifah1996 Natuurlijk kan dat! Je moet er overigens wel voor zorgen dat je de mods en cc up to date houdt. Daarnaast moet je weten dat het spelen met Aangepaste inhoud altijd voor eigen risico is. Maar De Sims is van het begin af aan een spel geweest waar spelers hun eigen aanpassingen konden maken.
Als je problemen hebt met modificaties zal je ze regelmatig moeten testen. Na iedere update weer opnieuw.
SimLibby heeft op het Sims Forum een heel uitgebreide handleiding geschreven hoe je daar mee om kunt gaan: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mo.... Hopelijk heb je daar wat aan.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 132:f955fa97:215ead4

Champion
@Queenlatifah1996 Ik heb het nog eens na gekeken maar deze foutcode komt eigenlijk alleen voor als je heel strek verouderde modificaties gebruikt.
Test je spel zonder en verwijder eerst het bestand: 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Zodra je dat bestand hebt verwijderd. Moet je ook je mods en cc verwijderen. Daarna test je of de foutcode nog voor komt.
Als dat niet het geval is weet je dat de fout in je modificaties zat.

Volg de aanwijzingen van SimLibby als je de mods weer terug wilt plaatsen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode 132:f955fa97:215ead4

★★★★★ Expert
Nadat je de basisstappen hebt gedaan, start De Sims 4 dan wel gewoon weer, @Queenlatifah1996? Gebruik van aangepaste inhoud ("modificaties") is meestal de boosdoener.
Bericht 6 van 6 (391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help