Re: flikkerend beeld

door Phantomlover1717
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

flikkerend beeld

★★★ Newbie

Ik krijg flikkerend beeld als ik de sims 4 wil spelen

iemand oplossingen?

 

thanks!

Bericht 1 van 4 (1.207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: flikkerend beeld

Zou je misschien een DxDiag kunnen plaatsen?

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#d...


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 4 (1.188 Weergaven)

Re: flikkerend beeld

★★★ Novice

Ook  ik heb sinds een tijdje een flikkerend beeld. Tijdens het spelen van het spel begon dit opeens. Ik heb destijds afgesloten en dacht dat het wel zou zijn opgelost als ik het spel weer zou laden. Helaas was dit niet zo. Ik heb het spel nu 2 keer opnieuw geïnstalleerd, maar het spel blijft de problemen geven. Het is voornamelijk in de bovenste helft van het beeldscherm heel erg. Ook wordt het erger als er een nieuw scherm opent (zoals het aanmaken van een nieuwe sim). Ik heb het bestand bijgesloten.

Bericht 3 van 4 (1.159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: flikkerend beeld

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Madammeke,

 

De specificaties van jouw laptop zijn aardig laag maar we kunnen zien of we in ieder geval van het flikkerende beeld af kunnen komen, het heeft hiervoor gewoon gewerkt. 

 

Open De Sims 4 en ga naar Optiemenu > Spelopties 

 

Hier kan je het Weergavetype aanpassen naar In venster en je kunt ook de laptopmodus inschakelen. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help