er is iets mis gegaan

door melissavester
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

er is iets mis gegaan

★★★ Newbie

ik krijg origin niet opgestart hij zegt

 

hm, dat ging niet zoals gehoopt,

 

er is iets mis gegaan terwijl origin de pagina wou laden probeer de pagina opnieuw te laden,als dat niet werkt, start de client dan opnieuw op of probeer het later opnieuw

 

 

ik heb van alles al geprobeert het werkt niet op inernet ingelogt maar verwijst me steeds na de app 

 

help!!

Bericht 1 van 4 (965 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: er is iets mis gegaan

EA SPORTS FC Team

Probeer in dat geval dan eens Windows schoon op te starten en alleen Origin op te starten.

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

 

Als Origin zo wel werkt, dan is er een programma dat Origin tegenwerkt. Vergeet niet om Origin hierna normaal op te starten. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (785 Weergaven)

Alle reacties

Re: er is iets mis gegaan

EA SPORTS FC Team

Hallo @melissavester,

 

Ik help je graag verder om dit lastige probleem op te lossen!

 

Je kunt alles uitproberen wat er in dit artikel staat om te zien of het helpt. Het nadeel van dit probleem is dat het geen exacte foutmelding geeft waardoor wij niet precies weten wat de oorzaak van het probleem is. Het enige dat we in dit geval kunnen doen is alles uitproberen totdat het werkt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (939 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is iets mis gegaan

★★★ Newbie

niks werkt en kan de sims nog steeds niet spelen heel origin doet het niet!! nu al voor en hele tijd

Bericht 3 van 4 (809 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er is iets mis gegaan

EA SPORTS FC Team

Probeer in dat geval dan eens Windows schoon op te starten en alleen Origin op te starten.

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

 

Als Origin zo wel werkt, dan is er een programma dat Origin tegenwerkt. Vergeet niet om Origin hierna normaal op te starten. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (786 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help