Re: download

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

download

★★★ Newbie

ik moest een licentie downloaden die ik er graag af wil

Bericht 1 van 7 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download

★★★★★ Expert
Kan je duidelijker aangeven waarover het gaat en waarbij dit is gebeurd, @NatasjaVe? Ook een schermafdruk van de melding zelf kan helpen.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download

Community Manager (retired)
@NatasjaVe Hey!

Welkom op het forum! Zoals @RealSimmor0 al aan gaf zouden we graag iets meer informatie hebben zodat we weten hoe we jou het beste kunnen helpen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 7 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download

★★★ Newbie

Ik moest een licentie downloaden om het spel te kunnen openen

Alleen ben ik super bang dat hier kosten aan verbonden zitten. Alleen kan ik niet vinden hoe deze licentie heet

Bericht 4 van 7 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download

★★★★★ Expert
Heb je hiervan een schermafdruk of zo iets, dat deze melding duidelijker maakt voor ons, @NatasjaVe? Waarop wil je De Sims 4 gaan spelen?
Staat er ook niks in de voorwaarden hierover?
Is er ergens zien of er al soms kosten zijn gemaakt? Dit kan via een aankoopbewijs ontvangen per e-mail zijn of in je aankoopgeschiedenis staan.
Denk er aan dat het niet accepteren van de licentie, er kan zorgen dat je De Sims 4 niet kan gebruiken.
Om online functies te gebruiken op een spelconsole, dien je een apart verkrijgbare abonnement moeten aanschaffen.

Groetjes.
Bericht 5 van 7 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download

[ Bewerkt ]
Champion

@NatasjaVe Als je De Sims 4 via Steam wilt spelen dan kan het zijn dat je wordt gevraagd om bepaalde licenties te downloaden. Vaak geef je dan toestemming aan de programmamakers om onderdelen te installeren en weer andere programma onderdelen op je computer te gebruiken. Die licenties zijn vooral bedoeld om je spel goed te laten functioneren.

 

Een tijd terug werd bij het installeren van de updates van De Sims 4 op  computers gevraagd of de spelers akkoord wilden gaan met het installeren van Visual Studio onderdelen. Die heb je nodig om De Sims 4 ook daadwerkelijk te kunnen spelen. Die bestanden zijn gratis en kan je ook hier downloaden: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/de-laatste-ondersteunde-visual-c-downloads-2647da03-1eea-4.... In deze link kan je ook meer informatie vinden. 

 

Als het toch iets anders was dan zal je wat meer informatie met ons moeten delen.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (309 Weergaven)

Re: download

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 7 (228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help