Re: de sims op acer chromebook

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

de sims op acer chromebook

★★★ Newbie

Hallo iedereen

Ik heb een chromebook alleen dat is dus geen windows of mac, maar ik kan wel in mijn gamebibliotheek voor origin. Kan ik nu ook gewoon de sims spelen?

Ik durf het zelf niet uit te proberen omdat ik bang ben dat mijn chromebook gaat crashen en hij is van school

groetjess

Bericht 1 van 2 (11.716 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: de sims op acer chromebook

★★★★★ Expert
Via een webbrowser kan je jouw spelbibliotheek van Origin bekijken, @tessmartina, maar voor deze te gaan downloaden en installeren zal je de Origin cliënt moeten gebruiken.
Dit programma is niet beschikbaar voor Google Chrome. De laptops met dit besturingssysteem zijn goed geschikt voor (meestal lichtere) werkzaamheden betreffend studie, school en kantoor, waar de software gewoon kan worden gedownload vanuit diens winkel. De hardware zou te licht en daardoor niet geschikt zijn voor spellen, al zou je hier Windows op / naast kunnen installeren, mocht dit iemand voor elkaar krijgen.
Om De Sims 4 heb je niet al te zware computer nodig, hardware van een laptop zal minder presteren dan de hardware van een desktop PC.

Met jouw laptop kan je geen Origin spellen gaan gebruiken, omdat Origin cliënt niet gaat werken op jouw gebruikte besturingssysteem.
Ga maar naar de download webpagina toe, Google Chrome staart er niet tussen, dus wordt dit besturingssysteem niet ondersteund.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (11.704 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: de sims op acer chromebook

★★★★★ Expert
Via een webbrowser kan je jouw spelbibliotheek van Origin bekijken, @tessmartina, maar voor deze te gaan downloaden en installeren zal je de Origin cliënt moeten gebruiken.
Dit programma is niet beschikbaar voor Google Chrome. De laptops met dit besturingssysteem zijn goed geschikt voor (meestal lichtere) werkzaamheden betreffend studie, school en kantoor, waar de software gewoon kan worden gedownload vanuit diens winkel. De hardware zou te licht en daardoor niet geschikt zijn voor spellen, al zou je hier Windows op / naast kunnen installeren, mocht dit iemand voor elkaar krijgen.
Om De Sims 4 heb je niet al te zware computer nodig, hardware van een laptop zal minder presteren dan de hardware van een desktop PC.

Met jouw laptop kan je geen Origin spellen gaan gebruiken, omdat Origin cliënt niet gaat werken op jouw gebruikte besturingssysteem.
Ga maar naar de download webpagina toe, Google Chrome staart er niet tussen, dus wordt dit besturingssysteem niet ondersteund.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (11.705 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help