Re: cheat balk sims dieren verhalen

door Ell_zeilen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

cheat balk sims dieren verhalen

★★ Novice

Hallo,

 

Als ik CTR + SHIFT+ C of CTR+SHIFT+WINDOWSKEY+C induw gebeurd er niets. Hoe kan ik mijn cheat balk toch tevoorschijn krijgen? 

Ik kreeg de link van het antwoord op gelijkaardige vraag niet open dus ik denk dat dit topic van het forum is gehaald kan iemand mij helpen?

 

Groeten,

Ellen

Bericht 1 van 11 (600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: cheat balk sims dieren verhalen

★★ Novice

@Trismagistos ,

 

Ik heb ondertussen de sims3 opnieuw geïnstalleerd om eens te proberen of het daar wel lukt en daar krijg ik meteen mijn cheatbalk tevoorschijn.

 

Ook heb ik CTRL+SHIFT+C in klein scherm geprobeerd bij de sims dieren verhalen maar nog steeds verschijnt er hier geen cheatbalk. 

Nu heb ik op internet wat verder gezocht en blijkt dat je in verhaal mode niet kan cheaten en dus de balk niet tevoorschijn komt. Frown

 

Toch bedankt voor de hulp maar er was dus eigenlijk helemaal geen probleem. :o

In thread bekijken

Bericht 8 van 11 (543 Weergaven)

Alle reacties

Re: cheat balk sims dieren verhalen

Community Manager (retired)

Hey @Ell_zeilen ,

 

Apart dat hij het niet doet! Heb je hem hiervoor wel kunnen gebruiken of deed hij het al nooit?

 

Meestal wordt dit veroorzaakt door iets anders wat deze shortcut van toetsen ook gebruikt op de computer zoals bijvoorbeeld de AMD Radeon driver. Als dit zo is zul je deze op iets anders moeten zetten zodat je deze in De Sims 4 kunt gebruiken hierna.

 

Als je niks hebt draaien kun je het ook vaak oplossen door escape te drukken naar het menu en dan terug te gaan naar het spel en het dan nogmaals proberen. Je kunt ook kijken of het repareren van De Sims 4 op Origin helpt dit probleem op te lossen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 11 (599 Weergaven)

Re: cheat balk sims dieren verhalen

★★★★★ Expert
Dat zou de toetsencombinatie “Ctrl + Shift + C” moeten zijn, @Ell_zeilen.
Waarschijnlijk heb je een bepaald programma op de achtergrond draaien, die deze toetsencombinatie afhandelt. Wijzig de instellingen hierbij, of dit programma volledig afsluiten, of eens helemaal verwijderen anders.

Groetjes.
Bericht 3 van 11 (590 Weergaven)

Re: cheat balk sims dieren verhalen

Champion

@Ell_zeilen  Heb je alle toetsen gelijktijdig ingeduwd? Alleen als je de toetsencombinatie allemaal gelijk intoetst gaat de cheat balk open. Alleen dan zie je linksboven in een wit raampje van maximaal 1 regel groot. 

 

Voor het geval dat je de toetsen wel gelijktijdig gebruikt is het wel handig om een paar zaken te bekijken: De toetsencombinatie ctrl, shift en c wordt ook veel gebruikt in Windows Office. Kan het zijn dat je dat programma ook aan hebt staan? Ook kan het worden gebruikt in Windows Edge, de browser van Windows. Zorg er dus voor dat je die programma's even uitzet. De combinatie Windows key en c opent alleen het startmenu met de windows tegels. De andere combinatie ctrl, Shift, Windows key en c is niet echt een shortcut. De Windows key is daar ook eigenlijk niet voor bedoeld.

 

Zoals @EA_Neil al aangaf kan de toetsencombinatie ook worden gebruikt door programma's van AMD radon (catalyst control center) en in mijn geval bij het programma van Nvidia GeForce Experience. 

Controleer of je toevallig een van die combinaties bij andere programma's hebt ingesteld. 

 

Laat even weten of het inmiddels is gelukt om de cheat balk te openen.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 11 (583 Weergaven)

Re: cheat balk sims dieren verhalen

★★ Novice

Hallo @EA_Neil ,

 

Vroeger (op mijn windows 7 laptop) werkte dat wel. Na lange tijd wou ik het nog eens spelen en heb het recent op mijn laptop gezet maar dus sinds windows 10 heb ik de balk niet meer kunnen oproepen. 

 

Hoe kan je weten of een driver dezelfde shortcut instellingen heeft?

 

Op ESC duwen en terug gaan naar het spel werkt niet.

 

Bericht 5 van 11 (570 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: cheat balk sims dieren verhalen

★★ Novice

@Trismagistos ,

 

Ik heb alles afgezet en nog steeds krijg ik de balk niet te voorschijn. Het enige actieve programma is de sims en dan nog werkt het niet. Frown

 

Op nvidia Geforce experience heb ik de shurtcut instellingen bekeken en nergens komt een CTR+SHIFT+C voor. Ook heb ik dit niet actief openstaan dus ik vind het raar dat dit zou blokeren dat de cheat balk niet komt. Heb jij dat moeten verwijderen of hoe heb je dat kunnen fiksen?

 

Ik vind geen andere programma's met dezelfde shortcut ingesteld. 

 

Bericht 6 van 11 (564 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: cheat balk sims dieren verhalen

Champion

@Ell_zeilen Als je zelf die shortcut niet hebt ingesteld zal die ook niet in Nvidia GeForce voorkomen. Het is namelijk geen default instelling in Experience. Het enige advies dat ik op dit moment kan geven is eens te proberen of je na een reparatie van De Sims in Origin de cheat balk wel open krijgt. Soms kan zo'n reparatie al veel oplossen.

Maar het zou ook kunnen zijn dat je De Sims in een volledig scherm speelt en dat daardoor net de bovenkant in de rand van de monitor wegvalt. Dat kan ik van hieruit natuurlijk niet beoordelen. Maar ik heb wel vaker gezien dat zoiets voorkwam. Vooralsnog zou ik zeker eens een reparatie overwegen in de tussentijd zal ik ook nog eens navraag doen in een groep van helpers met wie ik vaker contact heb. Wiet weet hebben zij nog wel een tip.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 11 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: cheat balk sims dieren verhalen

★★ Novice

@Trismagistos ,

 

Ik heb ondertussen de sims3 opnieuw geïnstalleerd om eens te proberen of het daar wel lukt en daar krijg ik meteen mijn cheatbalk tevoorschijn.

 

Ook heb ik CTRL+SHIFT+C in klein scherm geprobeerd bij de sims dieren verhalen maar nog steeds verschijnt er hier geen cheatbalk. 

Nu heb ik op internet wat verder gezocht en blijkt dat je in verhaal mode niet kan cheaten en dus de balk niet tevoorschijn komt. Frown

 

Toch bedankt voor de hulp maar er was dus eigenlijk helemaal geen probleem. :o

Bericht 8 van 11 (544 Weergaven)

Re: cheat balk sims dieren verhalen

Champion

@Ell_zeilen Goed dat je het zelf hebt weten te vinden en hebt kunnen oplossen. En tja, nu blijkt dat het dus eigenlijk niet om De Sims 4 (Honden en Katten) maar om de Sims 2 (Huisdieren) ging.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 11 (538 Weergaven)

Re: cheat balk sims dieren verhalen

Community Manager (retired)
Hey @Ell_zeilen,

Onze grootste excuses dat we niet door hadden dat het om de Sims 2 hier ging en niet De Sims 4! Het is alweer een tijdje geleden.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 11 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help