Re: camera

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

camera

★ Apprentice

Hoi,

Ik kan sinds kort geen camera afbeeldingen meer zien. Als ik een foto maak dan zie ik niks. Heb al eens alles eruit gegooid. Eerst de mods, en dan opnieuw gestart. Maar hielp niet. Ik heb zelfs de hele sims 4 map verplaats naar een andere harde schijf, begon het spel weer helemaal opnieuw incl. uitleg. Geprobeerd om een foto te maken maar nog steeds niets.

 

En dan heb ik ook nog punt 2:

Ik heb allemaal kruizen door de galerie, hoe komt dat nu weer?

 

 Kan iemand mij misschien mee helpen? Alvast bedankt. 

Greetz

Saphire

Bericht 1 van 8 (454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: camera

★ Apprentice

Dank jullie wel, het is gelukt met AVG. Gewoon mijn documenten map bescherming uit gezet nu doet alles het zoals het hoort. Zo simpel maar je moet het natuurlijk wel even weten. Nu kan ik weer leuk verder met mijn sims verhaal lijn.... 

Nogmaals Thx.

Greetz Chrigikaanja

In thread bekijken

Bericht 7 van 8 (414 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: camera

★★★★★ Expert
Zorg dat je De Sims 4 hebt ontdaan van alle aangepaste inhoud en de basisstappen hebt gedaan, @chrigikaanja.

De spelvoortgang en instellingen dienen lokaal zijn opgeslagen. Ook dient De Sims 4 er toegang tot deze te hebben.
Standaardlocatie is in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\", als je De Sims 4 in het Nederlands speelt.
Als de mappen ontbreken worden deze weer automatisch aangemaakt met het starten van De Sims 4 en zal je opnieuw moeten beginnen.

Je dient overige en onnodige openstaande software volledig af te sluiten. De Sims 4 via de Origin cliënt starten, net als elk ander spel van Origin. Verlaag de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", een bekabelde internetverbinding gebruiken en de Origin cliënt als een Administrator starten.
De spellen van Origin en de Origin cliënt dienen op de witte lijst van je beveiligingssoftware staan. De beveiligingssoftware tijdelijk uitschakelen of anders volledig verwijderen.
Windows eens schoon laten opstarten, kan ook hierbij helpen.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: camera

Champion

@chrigikaanja De rode kruizen door de galerij hebben waarschijnlijk te maken met de antivirus software die je gebruikt. Vooral AVG en Avast hebben nogal strenge regels gemaakt om je computer te beschermen tegen ransomware. De ransomware schilden zodanig aanpassen dat de foto's die je laadt op je computer vanuit de galerij niet meer worden gezien als gevaarlijk is dan de beste optie. 

In dit draadje heb ik met wat screenshots duidelijk gemaakt hoe je het probleem in Avast kunt oplossen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/td-p/9888608/jump...

Als je uitgebreide instructies wilt voor AVG dan kan ik je die ook laten zien. Laat even weten of je daar hulp bij nodig hebt.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 8 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: camera

★ Apprentice

Ik heb inderdaad AVG. Zou heel fijn zijn als je me daarvan een links zou sturen, zou me goed helpen. 

Je weet toevallig niet hoe het komt dat de camera het niet doet in de sims? Party hat

Greetz 

Chrigikaanja

Bericht 4 van 8 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: camera

★★★★★ Expert
Zoals al vermeld staat, dien je alle overige en openstaande software helemaal afgesloten hebben, @chrigikaanja. Hier vallen dus ook beveiligingssoftware onder, omdat die de goede werking van de spellen van Origin als de Origin cliënt kunnen verhinderen.
De spellen van Origin en de Origin cliënt dienen op de witte lijst van beveiligingssoftware zijn gezet. Is dat niet mogelijk of werkt het niet, zal je de beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen of zelfs verwijderen.
Hoe je dit doet, zal vermeld staan in de (online) documentatie van je beveiligingssoftware. Anders contact opnemen met de ondersteuning van je beveiligingssoftware. Wellicht een schone installatie van het bijgewerkte beveiligingssoftware zal het probleem moeten verhelpen.

De instructies om Windows schoon laten opstarten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...

Zorg ook dat je de volledig basisstappen hebt gedaan, indien je problemen ondervind met De Sims 4. Alle aangepaste inhoud verwijderen, daarna De Sims 4 via de Origin cliënt repareren en bijwerken.

De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 5 van 8 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: camera

Champion

@chrigikaanja Bij AVG werkt het eigenlijk net zo als bij Avast. Hier zie je de link naar de instructies die AVG zelf geeft:Bescherming tegen ransomware – veelgestelde vragen | AVG  Klik dan op het vierde plusteken, waar op staat + Hoe beheer ik de gevoeligheid van Bescherming tegen ransomware? 

Volg de stappen 1 tot en met 4 die ze in de instructie voorstellen. Kies daarna voor de slimme modus. AVG levert de bescherming altijd in de strenge modus dus daarin zit het probleem. Zodra je dat hebt gedaan zal AVG je vragen of bepaalde applicaties en/of programma vertrouwd of veilig zijn. Klik in dat geval op ja of ga in ieder geval akkoord met de programma's De Sims 4 en Origin.

 

De reden waarom je ook je screenshots niet ziet heeft, denk ik,  te maken met die strenge instellingen. Zodra je De Sims 4 toegang hebt gegeven in het Ransomware schild zal je ook de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Screenshots weer toegankelijk zijn en kan je de foto's weer zien.

 

Als je verder nog hulp nodig hebt, laat het maar even weten.  

 

Veel succes met instellen en veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (421 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: camera

★ Apprentice

Dank jullie wel, het is gelukt met AVG. Gewoon mijn documenten map bescherming uit gezet nu doet alles het zoals het hoort. Zo simpel maar je moet het natuurlijk wel even weten. Nu kan ik weer leuk verder met mijn sims verhaal lijn.... 

Nogmaals Thx.

Greetz Chrigikaanja

Bericht 7 van 8 (415 Weergaven)

Re: camera

Champion
@chrigikaanja Ja, het is een kwestie van even weten. Fijn dat je nu weer gebruik kunt maken van alle onderdelen.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help