Re: bugged vampire interactions

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

bugged vampire interactions

★ Novice

vampire interactions are BUGGED

 

normal sims cant be turned if they ask and vampire can bite sims anymore

Bericht 1 van 7 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bugged vampire interactions

★★★★★ Expert
Heb je dit ook met andere, eigen gemaakte Sims / huishoudens, @sarahvh2005? Zelfs in andere en eigen gemaakte woningen, als in andere buurten?

Zorg dat je de basisstappen helemaal hebt gedaan. Ontdoe De Sims 4 eerst van alle aangepaste inhoud. Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Daarna zal je opnieuw moeten testen met een nieuwe gemaakte Sim / huishouden.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bugged vampire interactions

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @sarahvh2005,

 

Welkom op de Nederlandstalige pagina van AHQ.

Op deze pagina krijg je een antwoord in het Nederlands. Als je liever een antwoord krijgt in het Engels dan kan je op deze pagina terecht. https://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/ct-p/the-sims-4-en

 

Zou je kunnen aangeven welk probleem je precies tegenkomt bij jouw vampiers? Wanneer heb je dit ontdekt en heb je De Sims 4 al eerder gespeeld na de laatste update, die van 14 juni?

 

Heb je jouw spel al gerepareerd via Origin? En, is de relatie tussen  jouw vampier en de Sim goed genoeg voor een beet en weet je zeker dat de andere Sim geen occulte Sim is? Dus geen alien, weerwolf, meersim of toversim.

 

Zou je iets meer informatie willen geven over jouw spel situatie en jouw computer? 

Geef dan ajb ook aan wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.

 

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 7 (374 Weergaven)

Re: bugged vampire interactions

★ Novice
@Trismagistos oke, wel als ik bv. een sim wil bijten staat er alleen overtuigen om diep te drinken. de 2 sims gaan bij elkaar staan en er gebeurt niets.het zelfde met vragen om te transformeren. ik heb voor de update van 14 juni gespeeld maar niet met de vampieren. ik heb het gerepareerd met de EA app niet met origin. heeft niet geholpen.

ik denk dat de relatie goed genoeg is.ik krijg geen reactie te zien in de rechterbovenhoek en het is geen occulte sim die ik wou bijten heb trouwens bij verschillende al geprobeerd maar altijd het zelfde.
mijn game is gemod
pc specs:
Processor AMD Ryzen 5 5600X 6-Core Processor
Video Card NVIDIA GeForce RTX 3070
Operating System Windows 10
RAM 16 GB
Bericht 4 van 7 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bugged vampire interactions

★ Novice
@RealSimmor0 ik zal het is even proberen met Origin te repareren in plaats van de EA app
Bericht 5 van 7 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bugged vampire interactions

★★★★★ Expert
Gegevens over je computer kan je beter door middel van een DxDiag informatie vermelden, @sarahvh2005.
Lees dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Deze gegevens opslaan als een tekstbestand en dit bestand weer als een bijlage toevoegen bij je reactie.
Klik op de knop "Beantwoorden" en vervolgens kan je rechts onderin een paperclip pictogram zien staan, waarmee je bestanden kan zoeken op je computer en laten toevoegen als bijlage(s).

Zorg dat je de basisstappen helemaal hebt gedaan. Met een andere nieuw gemaakte Sim / huishouden het gaan testen.
In een andere en eigen gemaakte woning en/of andere kavel dat proberen. Zelfs dit eens testen in een andere stad / buurt.
Beter is het om cheatcodes, items vanuit de Galerij en aangepaste inhoud hiervoor te vermijden.

Groetjes.
Bericht 6 van 7 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bugged vampire interactions

Champion

Hey @sarahvh2005,

 

Dank je voor de extra informatie. Het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik met vampiers heb gespeeld dus ik zal zelf weer het een en ander moeten testen voordat ik je echt goede suggesties kan geven.

Jouw pc is sterk genoeg en voldoet meer dan absoluut aan de aanbevolen systeemeisen voor De Sims 4..

 

Je geeft zelf ook aan dat je modificaties gebruikt in je spel en afhankelijk van het soort (cc of modificatie) zou het kunnen dat die modificaties een verstorend effect hebben op het spelen met vampiers. Het advies is dan om je save(spel) eens te proberen zonder de modificaties. Dat kan door alles uit te schakelen en dan het spel vanilla te testen.

 

Verwijder dan ook gelijk het bestand 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk alle restanten van gebruikte cc en modificaties waar je waarschijnlijk in jouw spel nog last van zou kunnen hebben. Zodra je De Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe 'schone' versie van de localthumbcache.package aan. Dit kan vaak al een groot aantal problemen oplossen. 

 

Meestal is het verstandig om je spel na dit soort stappen te repareren. Dat kan in Origin of in de EA app.

 

Het is eigenlijk altijd verstandig om vlak na patchupdates van de Sims ook alle modificaties te controleren en daar waar nodig updates voor te halen. Er zijn ook weer modificaties te vinden die je modificaties testen op breuken etc.

 

Als je ook in je vanilla spel dit probleem nog tegen komt zou je dan een paar schermopnames willen maken en die bij je antwoord bijvoegen. Als je liever een video maakt laad die dan op via YouTube of zo en sluit de link of koppeling dan hierbij. Video's via deze pagina zijn meestal heel erg klein en daardoor minder geschikt om te bestuderen.

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie en laat even weten of je nog meer hulp nodig hebt.

 

Alvast bedankt. Wink

 

Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help