Re: bibliotheek

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

bibliotheek

★★★ Newbie

Hallo,

 

Mijn dochter heeft een kinderaccount en om voor haar games te kunnen kopen moet dat via mijn account en dan overgezet worden. Nu heb ik de gamepack ''ouderschap'' voor de sims 4 voor haar gekocht maar het staat niet in mijn gamebibliotheek. Als ik op EA inlog staat het wel in mijn bestelgeschiedenis.
Normaal gesproken koopt mijn dochter de pakketten in de winkel en installeert ze het via de CD, de sims 4 basegame staat dus niet als download op mijn account.
Is dit een probleem? Hoe kan ik nu de gamepack overzetten naar haar account?

Bericht 1 van 2 (240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bibliotheek

★★★★★ Expert
Hallo @Bellen02,

Kinderaccounts van EA / Origin hebben geen toegang tot online functies, waardoor het ook niet mogelijk is om producten te kopen via de Origin cliënt en website van Origin.
Het overzetten / "doorschuiven" gaat door contact op te nemen met de helpdesk. De vraag is, blijven ze dit steeds doen.
Misschien is het beter om de producten te kopen in een (online) winkel, dan zouden de productcodes gewoon kunnen worden verzilverd / geregistreerd op de juiste en betreffende kinderaccount.
Zit er een installatieschijf bij deze aankoop, dan is deze niet nodig. Download en installeer het product na zijn verzilverd / geactiveerd / geregistreerd via de Origin cliënt. Dit zal sneller gaan en beschik je meteen over de nieuwste versie hiervan.

Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, is het basisspel vereist, waar de aanvullende inhoud onder zal komen te staan in de spelbibliotheek. Met de gegeven informatie, zullen de normale suggesties dan ook niet gaan werken voor jou.

Contact opnemen met de helpdesk, dat zal moeten gaan gebeuren via de Engelstalige chat.
Ga naar https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ toe.
Vervolgens jouw regio instellen op "United States" en alle gegevens invullen.
Daarna de chat in het Engels beginnen.


Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help