betaald voor twee packs

door LH0914
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

betaald voor twee packs

★ Novice

Ik heb op de startpagina van de sims 4 game een stuff pack (laundry day stuff) aangeschaft via origin. Echter, na de betaling kwam ik erachter dat ik twee keer voor deze pack heb betaald in plaats van 1. Ik heb al geprobeerd om een refund aan te vragen, maar de packs staan niet tussen mijn refund lijst (10 min na aankoop). Zou ik toch wel een refund kunnen ontvangen?

Bericht 1 van 7 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: betaald voor twee packs

★★★★★ Expert
Normaal is het niet mogelijk om een product in je bezit nogmaals te kopen, tenzij als een cadeau geven, @LH0914.
Het verwerken van een bestelling / aankoop via Origin, zal rond de 36 uren duren, voordat deze is afgehandeld.
Mocht er toch een dubbele betaling gedaan zijn, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk. Dat zal via de Engelstalige chat gaan, bezoek deze website: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg ervoor dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens invullen, om aansluitend de chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (271 Weergaven)

Alle reacties

Re: betaald voor twee packs

★★★★★ Expert
Normaal is het niet mogelijk om een product in je bezit nogmaals te kopen, tenzij als een cadeau geven, @LH0914.
Het verwerken van een bestelling / aankoop via Origin, zal rond de 36 uren duren, voordat deze is afgehandeld.
Mocht er toch een dubbele betaling gedaan zijn, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk. Dat zal via de Engelstalige chat gaan, bezoek deze website: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg ervoor dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens invullen, om aansluitend de chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (272 Weergaven)

Re: betaald voor twee packs

★ Novice

Heel erg bedankt voor je antwoord! Ik zal contact opnemen met de helpdesk.

Bericht 3 van 7 (266 Weergaven)

Re: betaald voor twee packs

Community Manager (retired)
Hey @LH0914,

Je kunt helaas inderdaad zelf voor uitbreidingen geen refund uit vragen omdat deze normaal niet gelden voor je geld terug. Uiteraard is dit anders als je het perongeluk tweemaal aanschaft en zullen we je zeker helpen met de dubbele aanschaf.

Laat ons weten of het gelukt is via de helpdesk.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 7 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaald voor twee packs

★★★★★ Expert
Graag gedaan, @LH0914. Veel plezier met je aankoop!

Groetjes.
Bericht 5 van 7 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaald voor twee packs

★ Novice
Hi @EA_Neil ,
Ik heb contact opgenomen met de helpdesk en ze hebben me met het probleem geholpen. Ik krijg mijn geld wel terug.

Heel erg bedankt voor de reactie!
Bericht 6 van 7 (240 Weergaven)

Re: betaald voor twee packs

Community Manager (retired)
@LH0914,

Blij om te horen dat dat opgelost is! Het hoort natuurlijk niet meerdere keren te moeten betalen voor hetzelfde spel Standard smile

Veel speelplezier toegewenst!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 7 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help