als ik sims online koop kan ik het dan ook op andere laptops spelen

door LisaR2000x
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

als ik sims online koop kan ik het dan ook op andere laptops spelen

★★ Newbie

hallo,

als ik sims online koop kan ik het dan ook op andere laptops spelen of alleen op deze laptop?

Bericht 1 van 3 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: als ik sims online koop kan ik het dan ook op andere laptops spelen

★★★★★ Expert
Als je De Sims 4 koopt via Origin kan je De Sims 4 gebruiken op elke computer die voldoet aan de gestelde systeemeisen, waar je ook de Origin cliënt hebt geïnstalleerd en kan aanmelden met jouw Origin / EA account, @LisaR2000x.
Maar, je kan niet op hetzelfde moment op meerdere computers zijn aangemeld met dezelfde Origin / EA account. Opgeslagen spelvoortgang wordt niet gedeeld, dus als je op de andere wilt doorspelen daarmee, zal je steeds deze zelf moeten overbrengen.
Dat kan gemakkelijk met een USB opslagmedium bijvoorbeeld. De Origin cliënt, de spellen van Origin, je spelvoortgang en instellingen dienen lokaal worden opgeslagen.
Ook zou je in een andere (online) winkel De Sims 4 kunnen kopen. Dan zal je een DVD hoesje meekrijgen, met daarin een productcode, die je wel eerst dient te verzilveren / registreren bij Origin. Dit zal je moeten doen als je een kinderaccount gebruikt. Het gebruik van de eventuele installatieschijven dien je te vermijden.
Koop je via Origin, dan wordt het gekochte product meestal automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, je krijgt geen productcode. Dit kan alleen als je beschikt over een volledige / volwassen Origin / EA account, omdat kinderaccounts geen toegang hebben tot de online functies.

Voordat je gaat kopen, dien je eerst te controleren dat jouw computers voldoen aan de gevraagde systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dienen jouw computer wee te voldoen aan hun aparte gevraagde systeemeisen, als de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (196 Weergaven)

Alle reacties

Re: als ik sims online koop kan ik het dan ook op andere laptops spelen

★★★★★ Expert
Als je De Sims 4 koopt via Origin kan je De Sims 4 gebruiken op elke computer die voldoet aan de gestelde systeemeisen, waar je ook de Origin cliënt hebt geïnstalleerd en kan aanmelden met jouw Origin / EA account, @LisaR2000x.
Maar, je kan niet op hetzelfde moment op meerdere computers zijn aangemeld met dezelfde Origin / EA account. Opgeslagen spelvoortgang wordt niet gedeeld, dus als je op de andere wilt doorspelen daarmee, zal je steeds deze zelf moeten overbrengen.
Dat kan gemakkelijk met een USB opslagmedium bijvoorbeeld. De Origin cliënt, de spellen van Origin, je spelvoortgang en instellingen dienen lokaal worden opgeslagen.
Ook zou je in een andere (online) winkel De Sims 4 kunnen kopen. Dan zal je een DVD hoesje meekrijgen, met daarin een productcode, die je wel eerst dient te verzilveren / registreren bij Origin. Dit zal je moeten doen als je een kinderaccount gebruikt. Het gebruik van de eventuele installatieschijven dien je te vermijden.
Koop je via Origin, dan wordt het gekochte product meestal automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, je krijgt geen productcode. Dit kan alleen als je beschikt over een volledige / volwassen Origin / EA account, omdat kinderaccounts geen toegang hebben tot de online functies.

Voordat je gaat kopen, dien je eerst te controleren dat jouw computers voldoen aan de gevraagde systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dienen jouw computer wee te voldoen aan hun aparte gevraagde systeemeisen, als de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (197 Weergaven)

Re: als ik sims online koop kan ik het dan ook op andere laptops spelen

Champion

@LisaR2000x Dat kan altijd! Als je Origin of de EA Desktop app installeert en inlogt met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gegevens dan kan je De Sims 4 gewoon spelen. Als je er ook voor zorg dat je kiest voor de cloudopslag van Origin kan je ook direct verder spelen met het spel dat je het laatst speelde.

 

Schermafbeelding 2021-04-05 091008.png

 

Let op: als je met aangepaste inhoud speelt, zoals custom content en modificaties dan zal je die apart op de andere computers of laptops moeten installeren. Ook is het verstandig om de oude spellen die je hebt opgeslagen te kopiëren naar de nieuwe laptop of computer. Gebruik daarvoor een USB stick of een externe harde schijf.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (183 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help