Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Witte wereldkaart Sneeuw pret

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb Sneeuw Pret aangeschaft.

Alleen telkens als ik de wereld wil betreden krijg ik een compleet witte wereldkaart te zien zonder dat ik ergens op kan klikken.

Meubels ed. kan ik wel bij. Alleen de wereld doet het niet. 

 

Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 7 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

[ Bewerkt ]
Champion

@xLouLoux97goed om te weten dat je als je de mods uitschakelt, je de wereld weer te zien krijgt.


Nu zal je ze even moeten testen. Omdat je er maar drie hebt,  kan je ze het beste allemaal even uit de map mods halen en ze er een voor een in stoppen. Na iedere mof zal je het spel even moeten testen. Dan kom je er zelf snel genoeg achter welke mod de veroorzaker van het probleem is.

Zoek daarna op de website van de maker of er een nieuwere versie is. Die zou je dan in de map mods kunnen plaatsen. Test daarna of he probleem weg blijft. Zoniet... dan zal je de mod toch echt moeten verwijderen.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 7 (465 Weergaven)

Alle reacties

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

Champion

@xLouLoux97  Voordat ik je echt goed kan helpen, wil ik graag wat meer informatie van je hebben. De eerste stap die je zelf kan proberen is om je spel in Origin te repareren. Klik daarvoor in de gamebibliotheek van Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 tegel en kies dan in het menu dat verschijnt voor de optie repareren. Als je daar geen succes mee hebt dan wil ik graag de volgende informatie van je hebben:  Op wat voor een computer speel je De Sims 4 en kan je eventueel ook de specificaties doorgeven? Lukt het je om een screenshot te maken van de wereld die je betreedt en maak je gebruik van aangepaste inhoud (custom content en/of modificaties) Ook is het wel handig om te weten welke uitbreidingspakketten je hebt. 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (496 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

★★★★★ Expert
Zorg ervoor dat je De Sims 4 hebt ontdaan van alle aangepaste inhoud en hierna De Sims 4 repareren via de Origin cliënt, @xLouLoux97. Dan met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen, of je probleem is verholpen.

Groetjes.
Bericht 3 van 7 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

★★★ Newbie

Hi,

 

Bedankt voor je reactie. 

 

Ik had mijn Mods verwijderd en toen kreeg ik wel de wereld te zien. 

Ik gebruik o.a.: TOOL, Better Build en Dat als je op F1 toetst je meer items te zien krijgt tijdens het bouwen.

 

Het liefst doe ik er geen weg. Zou je kunnen laten weten of 1 van deze 3 de boosdoener is?

 

Bericht 4 van 7 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

[ Bewerkt ]
Champion

@xLouLoux97goed om te weten dat je als je de mods uitschakelt, je de wereld weer te zien krijgt.


Nu zal je ze even moeten testen. Omdat je er maar drie hebt,  kan je ze het beste allemaal even uit de map mods halen en ze er een voor een in stoppen. Na iedere mof zal je het spel even moeten testen. Dan kom je er zelf snel genoeg achter welke mod de veroorzaker van het probleem is.

Zoek daarna op de website van de maker of er een nieuwere versie is. Die zou je dan in de map mods kunnen plaatsen. Test daarna of he probleem weg blijft. Zoniet... dan zal je de mod toch echt moeten verwijderen.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 7 (466 Weergaven)

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

★★★ Newbie
@Trismagistos Dank je wel!
Bericht 6 van 7 (455 Weergaven)

Re: Witte wereldkaart Sneeuw pret

Champion
@xLouLoux97 graag gedaan.
Succes met testen.😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help