Re: Wie oh wie kan mij helpen??

door Miel17W
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W ,

De Alternate Mac address zou niks te maken moeten hebben met jouw opgeslagen spellen.

Mocht dit niet helpen tezamen met die restart dan moeten we toch mogelijk kijken naar een herinstallatie wat mogelijk wel de save files kan wissen. De reden dat we liever eerst het andere proberen is om dit te voorkomen.

Je kon het hele spel niet meer in komen of was het puur die familie/wereld?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 11 van 40 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

@EA_Neil 

 

Ja het was het hele spel, niet alleen een bepaalde familie/stad. Ik ben nu aan het herinstalleren, Ik hou je op de hoogte! Onwijs bedankt voor de hulp en duidelijke/snelle antwoorden!

Bericht 12 van 40 (283 Weergaven)

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

hoii @EA_Neil ,

 

Ik heb gedaan wat je zei, en het spel eruit gegooid en weer gedownload, maar ik word nog steeds uit mijn spel gegooid...

Bericht 13 van 40 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W ,

Sorry om date te horen! Kun je zien of de stappen 5-7 op de volgende pagina helpen?

https://support.xbox.com/nl-nl/help/games-apps/troubleshooting/game-issues-solution

Mocht het spel wel draaien op een ander profiel dan moeten we uiteindelijk mogelijk de opgeslagen saves verwijderen mocht dit de boosdoener zijn om te zien of dat de oplossing is en dat corrupt is geraakt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 40 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

@EA_Neil ,

 

Ik heb een nieuw account aangemaakt, maar op mijn andere account Ben ik ingelogd met mijn EA account. Kan ik dit overzetten? Sorry voor al die vragen😂

Bericht 15 van 40 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W

Sorry voor de late reactie, mijn weekend was helaas al begonnen.

Het idee achter het testen op een ander account is om te kijken of het daar wel werkt maar uiteindelijk is het niet het plan om daar door te blijven spelen want we willen natuurlijk op je normale account blijven spelen.

Ik was benieuwd of het spel wel startte op een ander Xbox account op dezelfde console?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 40 (218 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

@EA_Neil ,

Maakt niet uit joh! Ik ben blij dat je mij nog wilt helpen!

 

Als ik het via een ander account probeer heb ik al mijn uitbreidingen ook niet meer...

Bericht 17 van 40 (215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W

Klopt! Vandaar dat het puur is om te testen om te zien of het spel daar wel werkt of niet (zonder uitbreidingen) en dat we daarna terug gaan naar jouw hoofdaccount.

Mocht het daar wel werken dan weten we dat het mogelijk met een save file te maken heeft in plaats van het spel zelf.

Laat het ons weten of het basisspel daar verder wel gewoon start zonder problemen of dat ook ook problemen geeft.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 18 van 40 (213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

@EA_Neil ,

 

Thanks! Ik ga het proberen!

 

-Miel

Bericht 19 van 40 (207 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W

Het is dus echt puur om te zien of het spel prima draait. Als het start kijk of je bijvoorbeeld een familie kunt maken met willekeurige namen om te zien of het laadt. Niet zozeer om daar op verder te blijven spelen omdat we uiteindelijk de uitbreidingen ook willen Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 20 van 40 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help