Wie oh wie kan mij helpen??

door Miel17W
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Wie oh wie kan mij helpen??

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice
 
Hoihoii! Ik speel de sims 4 op mijn xbox one, maar hij blijft sluiten. soms na een paar minuten spelen, maar tegenwoordig al tijdens het laden van het spel. wie kan me helpen? ik heb de laatste update. packs: katten en honden, seizoenen, aan het werk, beroemd worden en leven in de stad.
Bericht 1 van 40 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

Hoii @EA_Neil ,

 

Ik heb gedaan wat je zei. Met de nieuwe familie op mijn normale account gaan, opslaan en dan terugkomen. Er is niks aan de hand. Het spel werkt bij mijn nieuwe sim nog.

 

-Miel17W

In thread bekijken

Bericht 31 van 40 (617 Weergaven)

Alle reacties

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Expert
Is dit alleen met De Sims 4, of toch ook met andere spellen, @Miel17W.

Probeer De Sims 4 te repareren met de hiervoor beschikbare opties. Zorg dat De Sims 4 en je spelconsole zijn bijgewerkt.

Anders, De Sims 4 volledig verwijderen en opnieuw installeren. Gebruik een ander installatiemethode.

Nagaan of er voldoende ventilatie is voor je spelconsole. Deze openingen dien vrij te zijn, ontdoen van stof / vuil en andere rommel. Staat je spelconsole op een vaste, stabiele ondergrond? Buiten een te krappe meubelstuk.

Test met een ander spelconsole.


Groetjes.
Bericht 2 van 40 (454 Weergaven)

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

Hoii! Bedankt voor je antwoord. Het is alleen met de sims 4. Kan ik het spel ook verwijderen als ik het speel op zo een cdtje? Ik heb de sims echt gekocht in de winkel... verder staat de Xbox wel goed op zijn plek, maar ik ga het even na op stof, en ik ga andere consoles testen, thanks!

Bericht 3 van 40 (442 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)

Hey @Miel17W ,

 

Heb je nog steeds problemen na het herinstalleren van het spel?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 40 (392 Weergaven)

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

hoii @EA_Neil ,

 

Ja nog steeds. Hoe moet ik herinstalleren als ik het spel echt in de winkel gekocht heb? En het spel dus ook in het xbox apparaat moet stoppen? Thanks!

Bericht 5 van 40 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W ,

Elk spel voor de Xbox wordt gedownload/geïnstalleerd vanaf de CD en staat dus ook op de console zelf en kan dus verwijderd worden uit de spelbibliotheek en opnieuw geïnstalleerd worden vanaf de CD.

Voordat we dit proberen is het misschien goed eerst te controleren hoeveel vrije ruimte je nog hebt op de Xbox en als dat voldoende is de volgende stap te proberen:

1. Ga naar jouw opties op deXbox
2. Ga naar de netwerk opties
3. In de netwerk opties ga naar jouw geadvanceerde opties
4. Selecteer hier na het naar beneden scrollen de optie die lijkt op de Engelse 'Alternate MAC Address' (ik weet helaas de Nederlandse naam van deze optie niet maar hij zou erop moeten lijken).

Dit zou jouw console opnieuw op moeten starten waarna je het nogmaals kunt proberen.

Het kan het ook waard zijn de CD eruit te halen, even af te blazen en opnieuw in de Xbox te stoppen voordat we proberen het spel opnieuw te installeren via de spelbibliotheek.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 40 (380 Weergaven)

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

Hooii @EA_Neil 

 

Onwijs bedankt voor je tijd! Ik ga er vandaag even naar kijken! Ik laat het je weten of het is gelukt! Groetjes!

Bericht 7 van 40 (366 Weergaven)

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

Hoii @EA_Neil ,

 

Ik ben nu op stap 4, maar er staat dan 'wissen of 'handmatig'. Wat houdt dit in, en welke moet ik indrukken? Thanks! Groetjess

Bericht 8 van 40 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

Community Manager (retired)
@Miel17W

Als dit om de alternate mac address gaat mag je wissen selecteren. Dit zou de Xbox erna opnieuw op moeten starten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 40 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie oh wie kan mij helpen??

★★★★★ Novice

@EA_Neil 

Wat gebeurt er dan precies? Zijn we dan niet alles kwijt? 

Bericht 10 van 40 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help