Werk bug

door xnickxp
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Werk bug

★★★ Newbie

Mijn Sim heeft alleen maar vrije dagen, moet soms 2 keer per dag gaan werken, heeft geen vereiste om promotie te maken en het koffertje wordt niet heel als hij moet gaan werken, wel geeft hij de melding een uur van te voren en hij gaat automatisch werken.

Bericht 1 van 4 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werk bug

★★★★★ Expert
Heb je dit ook met een andere Sim, nieuw gemaakt of gekozen uit de standaard aanbod, @xnickxp.
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud.
De map van De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen, daarna de cache van de Origin cliënt leegmaken, vervolgens De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.
Hierna De Sims 4 schoon starten en test nog eens met een nieuwe aangemaakte of uit de standaard aanbod gekozen Sim / huishouden.

Wanneer dat wel werkt, dien je alle aangepaste inhoud die je gebruikt eerst eens bij te werken en stap voor stap te testen op mogelijke boosdoeners.
Bij onduidelijkheid zal je contact moeten opnemen met diens maker, als je er met de meestal bijgevoegde documentatie er niet gaat uitkomen.
Rekening ermee houden, dat aangepaste inhoud gebruiken geheel blijft op eigen risico, zal zorgen voor problemen en vaak mee opgeslagen wordt met je spelvoortgang.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werk bug

Champion

Hey @xnickxp,

 

Zou je kunnen aangeven welk werk jouw Sim doet?

Omdat we niet weten wat de baan/het werk van jouw is, kunnen we ook niet bepalen of er sprake is van een bug of dat er iets anders aan de hand is. 

 

Als jouw Sim alleen maar vrije dagen heeft dan kan dat ook komen door het soort werk dat hij doet. Het is ook wel handig als we weten welke uitbreidingspakketten je hebt. Als je bijvoorbeeld De Sims 4 Sneeuwpret hebt dan kan jouw Sim de workaholic leefstijl hebben en dan wil jouw Sim eigenlijk alleen maar werken (ook als hij geen baan heeft) Die leefstijl kan je vinden onder Simologie. Zie plaatje:

 

Schermafbeelding 2022-01-09 110121.png

 

Zou je eens een schermopname van de situatie en het koffertje willen maken en die als bijlage bij je antwoord willen mee sturen? Als we die hebben kunnen we je ook beter helpen. Hoe meer informatie je ons geeft hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (274 Weergaven)

Re: Werk bug

Community Manager
Hey @xnickxp,

Ik raad je aan om even naar de bovenstaande antwoord te kijken. Hopelijk kom je er uit!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help