Re: Werelden verdwenen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Werelden verdwenen

★★ Newbie

Mijn sims werkt prima maar ik kan de werelden Newcrest, Oasis Spring en Willow Creek niet meer openen. en ook niet meer zien. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

 

Bericht 1 van 4 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden verdwenen

★★★★★ Expert
Heb je de basistappen al gedaan, @chelseysanders? Dit kan zijn gekomen als je aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikt en het spel was bijgewerkt, tijdens aanwezigheid van deze aangepaste inhoud.
Bericht 2 van 4 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden verdwenen

★ Novice

Mijn dochter moet helemaal opnieuw beginnen. Haar spelvoortgang is foetsie. Dat kan toch niet zomaar? We gebruiken geen cd, en ze speelt op een macbook. Hoor graag wat we kunnen doen.

Bericht 3 van 4 (518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden verdwenen

★★★★★ Expert
Hallo @Am_mie_00,

Worden er soms aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikt? Die kunnen zijn geïnstalleerd zonder hiervan te weten. Dan kan opgeslagen spelvoortgang worden verwijderd, die dit bevatten.
Het wordt aanbevolen om alle aangepaste inhoud te verwijderen en reservekopie te maken, als De Sims 4 wordt bijgewerkt en/of aanvullende inhoud wordt geïnstalleerd.
Meer informatie is te lezen hierover in dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/
Het maken van een reservekopie is ook een goed idee, mocht het vaker gaan gebeuren, dat je spelvoortgang verdwijnt.


Normaal bij het doen van de basisstappen, wordt De Sims 4 teruggezet naar de standaard waarden. Zoals De Sims 4 werd gestart voor de eerste keer, nadat het spel was geïnstalleerd. Ook worden alle aangepaste inhoud verwijderd. Beschadigde en/of ontbrekende spelbestanden zullen opnieuw gedownload worden.
Eerdere opgeslagen spelvoortgang is niet meer zichtbaar in het spel, maar nog aanwezig, als je de stappen juist worden opgevolgd
Nagaan dat De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie. De Sims 4 dien je schoon te starten en dan je met een nieuwe gemaakte Sim of huishouden te gaan testen, of je probleem nog steeds bestaat. Als de problemen zijn hiermee verholpen, kun je eerdere opgeslagen spelvoortgang gaan terugzetten.


Aangepaste inhoud is vaak een veroorzaker van meerdere problemen. Van het niet meer kunnen starten totdat het spel vreemd gaat doen tijden het spelen.

Mocht je problemen gaan ondervingen met het gebruik van aangepaste inhoud, dan zul opzoek gaan naar de instructies die meekomen met de download of op de website waarvan je deze had gedownload. Of anders, dien je contact op te nemen met de maker.


Begin eens met de basisstappen, dat maakt niet uit waarop en welke uitgave je hebt.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help