Wens verlangens niet meer zichtbaar

door dutchcowboy52
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Wens verlangens niet meer zichtbaar

★★★ Novice

Na de laatste update van 14 of 15 november werken de wensverlangens niet meer. Ik bedoel 3 dingetjes links onderaan het scherm waarvan je 2 verlangens van vast kan zetten.

De verlangens schempjes zijn helemaal weg, de wenspunten lopen wel op, maar ik kan niet meer zien waarmee die punten verdiend zijn.

Groetjes, Dutchcowboy52

Bericht 1 van 5 (1.237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Wens verlangens niet meer zichtbaar

★★★ Novice

Dank je wel,

Blijkt "impulsen tonen" te zijn onder de "game play" opties.

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (1.192 Weergaven)

Alle reacties

Re: Wens verlangens niet meer zichtbaar

EA SPORTS FC Team

Bedoel je het scherm waar je alle eigenschappen kunt vinden? Het klopt inderdaad dat daar wat problemen mee zijn en we zijn aan het onderzoeken hoe we dit op kunnen lossen. 

 

Helaas zijn er een aantal bugs naar voren gekomen sinds de nieuwe update, maar wees er verzekerd van dat we er alles aan doen om deze op te lossen :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 2 van 5 (1.226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wens verlangens niet meer zichtbaar

★★★ Novice

Nee, ik bedoel niet de eigenschappen...ik bedoel (wat ik ook schreef) links onderaan het scherm. Daar verschijnen tijdens het spelen de buttons waaraan je kunt zien wat de stemming van de sim van dat moment is (blij, verdrietig, enz.). Daar boven stonden voorheen buttons die aangeven wat je sim wil, (wensverlangens, b.v. gitaar spelen, kletsen met... enz.)) met de opties dat je die wens kunt vastzetten of verwijderen. Tevens werd daarbij aangegeven hoeveel punten er voor de betreffende wens te verdienen zijn. 

Bericht 3 van 5 (1.217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wens verlangens niet meer zichtbaar

EA SPORTS FC Team

Oh ja natuurlijk, had even een brainfart.

 

Deze worden uitgeschakeld tijdens een patch en je kunt ze weer opnieuw inschakelen via de instellingen van het spel Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 5 (1.203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wens verlangens niet meer zichtbaar

★★★ Novice

Dank je wel,

Blijkt "impulsen tonen" te zijn onder de "game play" opties.

Bericht 5 van 5 (1.193 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help