Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

★★ Novice

Het is niet het personeel, het zijn de klanten die bij een tafeltje gaan staan en dat ineens wegvagen. Je kunt niet tegen ze vechten of ze wegsturen. 

Bericht 11 van 13 (350 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion
@LouiseS82 Ik heb het nog eens nagekeken op het Engelse deel van het forum en er blijkt vermoedelijk meer aan de hand te zijn. Mogelijk is er sprake van een bug. Dus als je het Engels een beetje machtig bent, kan je je hierbij aansluiten:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-ECO-Objects-disappear-from-lots-NPC-Stealing-with-and/m-p...
Klik dan op Me too. Inmiddels hebben meer dan 250 spelers dat gedaan maar, er zullen er vast veel meer zijn.
Je kan de Bug natuurlijk ook zelf melden. Dat kan je hier doen:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs
Hoe meer spelers dit probleem melden, hoe groter de kans dat de ontwikkelaars er mee aan de slag gaan.
Hopelijk kan dit met de nieuwe update worden verholpen. Tot die tijd zal je een work around moeten vinden voor je spel met het restaurant. Maar ook daar zal ik nog eens naar kijken.
Hartelijke groet en hoe dan ook veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 13 (336 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

★ Novice

Inderdaad, heb hetzelfde probleem. Ik kan maar niet begrijpen dat een uitbreidingspakket met zo'n bug op de markt wordt gebracht. Wordt dit dat niet voldoende getest? Het stelen vind ik sowieso geen goede optie. Dit hoort niet in dit spel thuis. Er wordt zelfs gestolen op verjaardagfeestjes en bij allerhande sociale evenementen. Omwille van de steelangst, moet mijn dochter, alle sociale contacten en feestjes in het spel vermijden en de deuren alleen openzetten voor eigen bewoners. Zielig is dit. Ik erger me hieraan dood. Stelen is geen goed idee om in een game te zetten. Niet voor kinderen en volwassenen. Stelen is trouwens heel erg fout in onze maatschappij en moet worden gestraft.

Bericht 13 van 13 (325 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help