Re: Wanneer komt De Sims 5 uit?

door ElroyNL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Wanneer komt De Sims 5 uit?

★★★★★ Novice

Beste forumleden,

 

Ik vroeg me af wanneer De Sims 5 uitkomt. Als ik terugkijk naar de jaartallen waarin de voorgangers zijn uitgekomen, zou De Sims 5 rond 2019 moeten uitkomen. Is hier al nieuws over? Ik hoor het graag. Bij voorkeur geen complotten, maar door EA erkende inlichting.

 

Bij voorbaat dank.

 

Groetjes,

 

Elroy

Bericht 1 van 3 (9.219 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Wanneer komt De Sims 5 uit?

Hey @ElroyNL,

 

Senior Producer van Maxis heeft op Twitter aangegeven dat De Sims 4 nog jaren heeft. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ze geen Sims 5 aan het ontwikkelen zijn/deze naast elkaar zullen gaan draaien. 

 https://twitter.com/SimGuruGrant/status/1000174328682397696

 

 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (9.208 Weergaven)

Alle reacties

Re: Wanneer komt De Sims 5 uit?

Hey @ElroyNL,

 

Senior Producer van Maxis heeft op Twitter aangegeven dat De Sims 4 nog jaren heeft. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ze geen Sims 5 aan het ontwikkelen zijn/deze naast elkaar zullen gaan draaien. 

 https://twitter.com/SimGuruGrant/status/1000174328682397696

 

 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 3 (9.209 Weergaven)

Re: Wanneer komt De Sims 5 uit?

★★★★★ Novice

Hoi @Phantomlover1717,

 

Bedankt voor het snelle antwoord. Het doet me deugd dat De Sims doorgaat. Ik wil je er wel op wijzen dat het bericht uit 2018 dateert. Voor de goede orde heb ik het bericht vertaald zodat mijn vraag in het Nederlands wordt beantwoord:

 

Mensen, we zijn nog niet klaar. Ik werk nu met mijn collega's, ook de komende jaren nog. Kap met de geruchten, want wij gaan door. ❤️

Denk bijvoorbeeld eens aan de dingen die we nog niet hebben ontwikkeld; wij weten waar jullie naar smachten!

— Grant Rodiek (@SimGuruGrant) 26 mei 2018

 

Bericht 3 van 3 (9.196 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help