Re: Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

★ Novice

Hey hallo,

 

sinds een paar dagen merk ik dat mijn sim, ofja mijn familie van 5. Hun kleding niet automatisch veranderd. Als ze opstaan en douchen doen ze meteen dezelfde outfit weer aan.

Is het een bug? of is dat gewoon na de update gekomen?

Ik vind het in ieder geval lastig, en wil is dat ze verschillende kleding aan hebben, hoop dat iemand een antwoord heeft!

 

Groetjes

Bericht 1 van 6 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

★★★★★ Expert
Heb je dit ook met andere Sims, @lucinevenus? Heb je dit alleen met de dagelijkse kleding of ook met andere soorten kleding? Verander met de spiegel of kledingkast hun kleding. Met een nieuwe gemaakte of standaard Sim / huishouden het eens proberen.

Zijn er bepaalde acties gedaan of plannen actief, waardoor hun voorkeur ligt bij dezelfde kleding?

Mocht je soms aangepaste inhoud gebruiken, dan zal je ze allemaal hebben ontdaan van De Sims 4.
Hernoem de map van De Sims 4, dien in je "Documenten\Electronic Arts\" staat
Repareer aansluitend De Sims 4 via de Origin cliënt.
De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. Probeer het daarna met een nieuwe gemaakte of standaard Sim / huishouden en kijk of het probleem is opgelost.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

Champion

@lucinevenus Waarschijnlijk heb je last van een bug. Als jouw Sims niet vanzelf van kleding wisselen bij warm of koud weer dan zou je misschien eens naar dit bug rapport kunnen kijken: [OPEN] [S] Sims won't change clothes according weather/coming into home - Answer HQ Dit rapport is wel in het Engels. Als je hulp nodig hebt met vertalen gebruik dan een Google vertaling of vraag het hier nog even. Deze bug is nog aanwezig en als jij last hebt van iets soortgelijks zou je dan 'Me too' willen aanklikken. 

 

Het kan ook zijn dat de situatie bij jouw Sims net iets anders is. Als ze bijvoorbeeld onwillekeurig de verkeerde kleding aantrekken. Kijk dan even hier: [OPEN] [S] NPC Sims wear random cold/hot weather outfits not assigned - Answer HQ. Ook daar geldt weer de vraag of je dan 'Me too' wilt aanklikken. 

 

Zorg er wel voor dat je je spel test zonder aangepaste inhoud. Dat is dus zonder custom content én zonder modificaties. Die kunnen zeker bij kleding nog al eens in de weg zitten.

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. 

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

★ Novice

Volgens mij heb ik op me too geklikt, maar wat gebeurt er dan? Wat kan ik dan doen

Bericht 4 van 6 (468 Weergaven)

Re: Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

Champion

@lucinevenus Jammer genoeg kan je voorlopig nog niets doen.

Er is een workaround maar dat betekent dat je zelf telkens de outfit van je Sims zult moeten aanpassen en waarschijnlijk doe je dat nu ook al. 

Door op 'Me too' te klikken maak je het probleem ook extra duidelijk aan de makers. Hoe meer spelers 'Ik ook' aanklikken, hoe sneller ernaar gekeken wordt en we hopen daarmee dat het sneller zal worden opgelost. Hoe dan ook bedankt en,

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (463 Weergaven)

Re: Waarom verandert mijn sim automatisch zijn kleding niet?

★ Novice

Ah vandaar!!! Heel erg bedankt voor het reageren Standard smile 

Bericht 6 van 6 (455 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help