Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

door angelvtsims
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

★★ Novice

Kan iemand vertellen waarom ik maar 300 mensen mag volgen in de galerij? Is dit een EA/Maxis beperking of kan ik ergens de instelling veranderen?

Alvast bedankt! Angelique

Bericht 1 van 5 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

Champion

Ik heb het nog eens nagekeken en ook nagevraagd, @angelvtsims. In het verleden was er een maximum van 100 volgers en vraag me niet waarom maar ik denk dat het te maken had met ruimte gebruik en laadtijd. Er was wel een mogelijkheid om dat te omzeilen via de internet galerie. Deze oplossing werd in 2014 nog aangeboden The Sims 4 Tutorial: How to Surpass The Gallery Follow Limit (simscommunity.info) Tekst is wel in het Engels.

Als je gebruik hebt gemaakt van deze optie dat zal 300 waarschijnlijk nu het maximum zijn via de website. Sommige spelers kiezen daarom om gebruik te maken van andere middelen en mogelijkheden zoals Twitter, Facebook en YouTube. Daar is er geen limiet aan het aantal volgers en worden ook vaak huishoudens en kavels gepost.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (244 Weergaven)

Alle reacties

Re: Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

Champion

Ik heb het nog eens nagekeken en ook nagevraagd, @angelvtsims. In het verleden was er een maximum van 100 volgers en vraag me niet waarom maar ik denk dat het te maken had met ruimte gebruik en laadtijd. Er was wel een mogelijkheid om dat te omzeilen via de internet galerie. Deze oplossing werd in 2014 nog aangeboden The Sims 4 Tutorial: How to Surpass The Gallery Follow Limit (simscommunity.info) Tekst is wel in het Engels.

Als je gebruik hebt gemaakt van deze optie dat zal 300 waarschijnlijk nu het maximum zijn via de website. Sommige spelers kiezen daarom om gebruik te maken van andere middelen en mogelijkheden zoals Twitter, Facebook en YouTube. Daar is er geen limiet aan het aantal volgers en worden ook vaak huishoudens en kavels gepost.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (245 Weergaven)

Re: Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

★★★★★ Expert
De 300 mensen zijn al best veel, @angelvtsims.
Ken je deze mensen dan ook allemaal? Waarschijnlijk niet en zal je een keuze moeten maken.
Ergens dient een limiet zijn.

Groetjes.
Bericht 3 van 5 (234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

★★ Novice
@RealSimmor0 Ik ken ze niet nee, maar vele verdienen support en dat is mijn reden voor deze vraag.
Bericht 4 van 5 (229 Weergaven)

Re: Waarom kan ik niet meer dan 300 mensen volgen

★★ Novice

Oke, duidelijk. Ik zit ook op andere platforms en daar doe ik alles puur voor mijn eigen creaties. Waar het in de galerij mij meer om gaat is dat er zoveel goede sims bouwers zijn die alle support verdienen. Bedankt voor je antwoord. Is zeer gewaardeerd 😁👍

Bericht 5 van 5 (226 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help