Re: Vuilnisbakken

door Adri1949
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vuilnisbakken

★★★ Novice

Er zit een Bug in de vuilnisbakken je kunt ze nergens meer opduiken in de sims 4.

 

Bericht 1 van 4 (725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vuilnisbakken

Champion
@Adri1949 Mijn Sims konden nog tot aan Ecologisch leven nog gewoon Opduiken op vuilnisbakken. Misschien dat het ook wel afhankelijk is van leeftijd (kinderen konden tot aan 'Eiland Leven' op zoek gaan naar speelgoed) en Nerds konden het bij mij ook nog. Bij mijn spel veranderde het pas na Ecologisch Leven.
Kijk ook eens in deze thread of je soortgelijke problemen tegenkomt.
https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Een-aantal-bugs-na-Ecologisch-Leven/m-p/9352734#M676

Voorlopig zullen we even geduld moeten hebben tot deze en een aantal andere 'bugs' worden verholpen met een nieuwe patchupdate.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (652 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vuilnisbakken

Champion
Kan je iets meer vertellen over de bug en vooral ook over welke uitbreidingspakketten je hebt, @Adri1949. Als je in bezit bent van 'Ecologisch Leven' wil je dan eens kijken of je in Evergreen Harbor ook last hebt van deze 'bug'?
Sinds de uitbreiding kan je alleen nog duiken op vuilnisbakken in je eigen buurt. Dus misschien kan je dat ook nog eens proberen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vuilnisbakken

★★★ Novice

Ik  heb alle uitbreidings pakketten.

de fout was er al voor ik eco gekocht heb.

Dus in al de pakketten kunnen meer mensen niet meer opduiken.

Ik speel via Origin. Reparen heb ik al gedaan zonder succes.

Bij elke vuilnisbak meededeling Geen vers vuil om door te spitten dit is in elke wereld zo.

In Eco lukt het wel in die dubbele bakken.

Maar in de buurt niet in de gewone vuuilnis bakken.

Bericht 3 van 4 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vuilnisbakken

Champion
@Adri1949 Mijn Sims konden nog tot aan Ecologisch leven nog gewoon Opduiken op vuilnisbakken. Misschien dat het ook wel afhankelijk is van leeftijd (kinderen konden tot aan 'Eiland Leven' op zoek gaan naar speelgoed) en Nerds konden het bij mij ook nog. Bij mijn spel veranderde het pas na Ecologisch Leven.
Kijk ook eens in deze thread of je soortgelijke problemen tegenkomt.
https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Een-aantal-bugs-na-Ecologisch-Leven/m-p/9352734#M676

Voorlopig zullen we even geduld moeten hebben tot deze en een aantal andere 'bugs' worden verholpen met een nieuwe patchupdate.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (653 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help