Vraagtekens in Sims

door Ge-ann94
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vraagtekens in Sims

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Sinds enkele dagen heb ik in de Sims allemaal vlakken en vraagtekens staan. 

Mijn drivers hebben de laatste versie en mijn videokaart voldoet naar mijn idee ook aan de eisen.

Heb hem overigens ook al van de PC verwijderd en weer opnieuw gedownload uit origin en het Cache geheugen al gewist.

Heb het overigens alleen bij deze game en nergens anders. 

Ik heb een foto toegevoegd van de beelden die ik zie en de specificatie van de PC  zodat duidelijk te zien is wat ik bedoel. 

 

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

 

Alvast bedankt! 

Bericht 1 van 9 (1.251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vraagtekens in Sims

Champion
@Ge-ann94 Volgens je bijgeleverde foto's voldoet je pc wel aan de systeemeisen en je grafische kaart ook. Gebruik je modificaties of CC? Meestal als de modificaties geen update hebben gehad en het spel wel, kunnen er rode en zwarte vlakken in je Sims en hun kleren optreden en vraagtekens zichtbaar zijn. Probeer het spel te spelen of te starten zonder modificaties. Als het normaal functioneert, weet je dat je op zoek moet naar de gebroken modificaties. Zoek dan naar updates of verwijder ze systematisch en plaats ze terug totdat je de 'veroorzaker(s)' hebt gevonden.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (1.234 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vraagtekens in Sims

Champion
@Ge-ann94 Volgens je bijgeleverde foto's voldoet je pc wel aan de systeemeisen en je grafische kaart ook. Gebruik je modificaties of CC? Meestal als de modificaties geen update hebben gehad en het spel wel, kunnen er rode en zwarte vlakken in je Sims en hun kleren optreden en vraagtekens zichtbaar zijn. Probeer het spel te spelen of te starten zonder modificaties. Als het normaal functioneert, weet je dat je op zoek moet naar de gebroken modificaties. Zoek dan naar updates of verwijder ze systematisch en plaats ze terug totdat je de 'veroorzaker(s)' hebt gevonden.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 9 (1.235 Weergaven)

Re: Vraagtekens in Sims

★★★ Newbie

@Trismagistos  Ik heb echt 0,0 verstand er verder van.. kun je me utileggen wat je bedoeld met CC en modificaties?

Ik heb zojuist ook gesproken met de EU helpdesk, en zij gaven me aan het spel te repareren, dit heeft het ook niet opgelost. 

En ik moest hem verwijderen van Origin en opnieuw dowloaden. (Dat doet hij nu op dit moment. 

 

Bericht 3 van 9 (1.227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagtekens in Sims

★★★ Newbie
@Trismagistos Nadat ik de update van LEGACY EDITION heb gedaan, en hem opstart met deze versie dan doet hij het wel. bedankt voor het antwoord Standard smile
Bericht 4 van 9 (1.212 Weergaven)

Re: Vraagtekens in Sims

★★★★★ Expert
Hallo @Ge-ann94,

Het probleem dat je beschrijft heeft te maken met aangepaste inhoud ("modificaties") en wordt verholpen door he doen van de basisstappen:
De map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer het spel via de Origin cliënt. Dit doe je door rechts te klikken op De Sims 4 in je spelbibliotheek en de optie "Repareren" kiezen.

De "CC" staat voor "Custom Content", of te wel inhoud die door andere spelers is gemaakt. Denk hieraan Sims, huishoudens, kleding en accessoires.

Je zou kunnen nagaan of de stuurprogramma's van jouw computer dienen bijgewerkt worden. Met name die van je videokaart.

Als in voortaan je specificaties van jouw computer vermeld, dan kan je dit beter doen via een DXDiag informatie.
Hoe je dat kan doen staat in dit helpartikel vermeld: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Bewaar de verzamelde informatie als een tekstbestand, bijvoorbeeld "DxDiag.txt" is de standaard bestandsnaam. Je kunt dit bestand als bijlage toevoegen bij een reactie.

Aangezien je "De Sims 4 Legacy Editie", dan zou jouw computer niet voldoen aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-legacy-edition#store-pag...
Foto's zijn meestal onduidelijk, je kan beter schermafdrukken gebruiken.


Groetjes.
Bericht 5 van 9 (1.109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagtekens in Sims

★ Novice

Ik heb dit probleem nu ook, maar ik gebruik niks van gedownload content...

Bericht 6 van 9 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagtekens in Sims

★★★★★ Expert
Misschien heb je die zelf niet geïnstalleerd, @SsimsSs456, mocht je soms de computer delen. Je kan de basisstappen doen, om te zien of het daarmee dan wordt opgelost. Is De Sims 4 ook bijgewerkt?
Bericht 7 van 9 (954 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagtekens in Sims

★ Novice

Ik had die mappen verwijderd. Toen lukte het nog niet. Daarna nog game repareren en toen deed die het wel! Origin blijft nog wel een melding geven als die opstart dat die crasht ofzo, maar daarna start ik het weer op en doet die het weer.

Bedankt en fijne dagen en vooral gezondheid toegewenst! 

Bericht 8 van 9 (940 Weergaven)

Re: Vraagtekens in Sims

★★★★★ Expert
Alle stappen doen en dan pas gaan testen, @SsimsSs456. Als de Origin cliënt blijft vastlopen, dan kan er iets zijn dat de Origin cliënt verhinderd juist te kunnen werken.

Probeer eens de laatste versie te downloaden en eroverheen te installeren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download


Groetjes.
Bericht 9 van 9 (920 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help