Re: Voorwerpen niet meer kunnen draaien met muis

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Voorwerpen niet meer kunnen draaien met muis

★★★ Newbie

Ik heb sinds mijn laatste update een zeer vervelend issue. Ik kan de meubels niet meer draaien met mijn muis. 

Ik heb al gehoord dat er mogelijkheden zijn met het toetsenbord, maar dit vind ik geen optie om gezellig te spelen.

Iemand een oplossing om terug via de muis te draaien?

 

Groetjes,

Bericht 1 van 5 (1.106 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voorwerpen niet meer kunnen draaien met muis

Champion
@sarahgoris Soms blijven elektronen gewoon even hangen. Als aan- en uitzetten van De Sims 4 en je computer niet helpt dan kan je kiezen voor een andere snelle oplossing. Dat is De Sims 4 even repareren in Origin.
Klik rechts in de gamebibliotheek van Origin op de tegel van de Sims 4 en kies voor de optie repareren.

Meestal werkt die optie bij mij altijd.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (1.100 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voorwerpen niet meer kunnen draaien met muis

★★★ Newbie

Hoi !

 

Ik test dit vanavond! Heel hard bedankt! Standard smile

 

Bericht 3 van 5 (1.097 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voorwerpen niet meer kunnen draaien met muis

★★★ Newbie

Helaas.. Het werkt niet. Ik kon vroeger ook met de linkermuisknop op het scherm klikken en dan het scherm links of rechts verslepen. Ook dit werkt niet meer. 

Toch bedankt. 

Bericht 4 van 5 (1.093 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voorwerpen niet meer kunnen draaien met muis

Champion

@sarahgoris Maak je gebruik van aangepaste inhoud? Daarmee bedoel ik custom content of modificaties? Want het kan zijn dat die een effect hebben op het spel. Als je CC of Mods gebruikt, zou je het spel ook eens willen testen zonder? Wie weet kan het helpen. Maar, het kan natuurlijk ook zijn dat er iets aan de hand is met de muis zelf. 

 

Heb je ook gekeken of je gebruikmaakt van De Sims 4 camera instellingen?  In de hoek rechts bovenin staat een icoon van een camera. Als je daar op klikt verschijnen er een aantal camera opties hierin zit ook de oude camera optie voor De Sims 3. Als je die optie aan hebt staan werkt dat weer anders dan de camera optie voor de Sims 4. 

Hopelijk kan je hiermee even verder kijken waar het aan ligt. Zo niet dan hoor ik dat graag. 

 

Hartelijke groet.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (1.062 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help