Voortgang kwijt Sims 4 na opnieuw dowloaden Origin

door EllenvStralen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Voortgang kwijt Sims 4 na opnieuw dowloaden Origin

★ Novice

Ik heb sinds kort windows 10 op mijn computer gezet en origin opnieuw op mijn pc gezet.

Ik verwachtte dat mijn voortgang van de Sims 4 niet verloren zou gaan, maar daar lijkt het nu wel op.

Als ik inlog staat wel nog bij de game dat ik 450 uur heb gespeeld maar ik moet opnieuw beginnen.

Kan ik mijn voortgang nog ergens ophalen? Of is dit niet meer mogelijk?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd?

Bericht 1 van 4 (2.570 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Voortgang kwijt Sims 4 na opnieuw dowloaden Origin

★★ Apprentice

Als je je windows opnieuw geïnstalleerd hebt en je bestanden verwijderd zijn. Dan ben je helaas je gegevens kwijt, deze worden namelijk alleen op je eigen computer opgeslagen. 

 

Om dit te voorkomen kan je je opgeslagen gegevens kopiëren naar een usb of externe harde schijf. Je kunt deze gegevens hier vinden:

 

1. Druk op uw windows toets en uw E toets. Dan opent er een verkenner. 

2. Aan de linker kant of boven aan staat er een folder wat heet documenten, ga hier naar toe.

3. Vervolgens ga naar Electronic Arts

4. In de Sims 4 folder

5. Hier vindt u een folder wat heet saves. Deze kunt u kopieren en op een usb of externe harde schijf zetten als u nogmaals uw windows opnieuw zal gaan installeren.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (3.004 Weergaven)

Alle reacties

Re: Voortgang kwijt Sims 4 na opnieuw dowloaden Origin

★★ Apprentice

Als je je windows opnieuw geïnstalleerd hebt en je bestanden verwijderd zijn. Dan ben je helaas je gegevens kwijt, deze worden namelijk alleen op je eigen computer opgeslagen. 

 

Om dit te voorkomen kan je je opgeslagen gegevens kopiëren naar een usb of externe harde schijf. Je kunt deze gegevens hier vinden:

 

1. Druk op uw windows toets en uw E toets. Dan opent er een verkenner. 

2. Aan de linker kant of boven aan staat er een folder wat heet documenten, ga hier naar toe.

3. Vervolgens ga naar Electronic Arts

4. In de Sims 4 folder

5. Hier vindt u een folder wat heet saves. Deze kunt u kopieren en op een usb of externe harde schijf zetten als u nogmaals uw windows opnieuw zal gaan installeren.

Bericht 2 van 4 (3.005 Weergaven)

Re: Voortgang kwijt Sims 4 na opnieuw dowloaden Origin

EA SPORTS FC Team

@EllenvStralen @PenguinMacho

 

Ik heb het topic verplaatst naar ons forum voor De Sims 4.

Jason.png
Bericht 3 van 4 (2.552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voortgang kwijt Sims 4 na opnieuw dowloaden Origin

★ Novice

De oplossing was uiteindelijk de inhoud van het mapje saves en het mapje tray kopiëren en in de nieuwe map De Sims 4 (weer in de mapjes genaamd saves en het mapje tray)  zetten. Gelukkig had ik deze data nog!

Het spel liep wel heel erg vast toen ik dit had gedaan dus heb ik alleen de huishoudens en kavels die ik wilde houden geupload naar de galerij en alle inhoud verwijdert uit de saves en tray mapjes. Toen ik dus met een nieuw spel begon zonder data, uit de galerij mijn eigen huishoudens en kavels gedownload.

Makkelijke oplossing voor vastlopende Sims 4 en heel simpel! Loopt weer als een trein!

Bericht 4 van 4 (2.543 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help