Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

door Miloev
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

★★★★ Novice

Nadat ik mijn familie gemaakt heb en geplaatst heb in een huis heeft hij automatisch opgeslagen dus ik heb een save file.

Bericht 11 van 17 (404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

EA SPORTS FC Team
@Miloev En als je met een nieuw spel begint, heb je dus exact hetzelfde probleem?

Kan je jouw Sims map hernoemen zoals hier staat beschreven?

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...
Jason.png
Bericht 12 van 17 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

★★★★ Novice

Ik heb nu een nieuw spel proberen te starten wat niet hielp.

Daarna heb ik de mappen hernoemt en kreeg ik bij het openen van de game opnieuw de melding (heb deze keer een screenshot bijgevoegd)

Door het nieuwe spel kon ik nu wel het spel repareren wat ik dus ook geprobeerd heb. 

Helaas werkt het nog steeds niet, ik denk dat het probleem gewoon echt ligt bij de videokaart...

 

Bericht 13 van 17 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

EA SPORTS FC Team
@Miloev Je hebt in ieder geval de juiste updates geïnstalleerd.

Hoe werkt het met de Legacy versie?

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710
Jason.png
Bericht 14 van 17 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

★★★★ Novice

Ik speel al meer dan 10 jaar de sims en heb ook nog nooit eerder dit soort problemen gehad, mijn updates staan ook gewoon op automatisch. 

De legacy versie is voor non-metal mac computers (MacBooks voor 2012) en heeft voor mij dus geen zin.

 

Hebben jullie meer klachten over de nieuwe MacBook 16 inch en de videokaart? 

Ik weet namelijk niet meer wat ik nu moet doen en of het probleem bij apple of de sims zelf ligt.

Ik heb zelfs in mijn apple acliviteiten weergave gekeken, hier kan ik zien dat origin gewoon gebruik maakt van mijn videokaart maar de sims dus niet.

Ik heb het hele internet al in het engels en Nederlands afgezocht voor problemen met de videokaart en sims of games in het algemeen maar ik kan niet vinden wat mijn probleem veroorzaakt.

Op de websites van de sims zelf waar informatie wordt gegeven over de videokaarten die ondersteund worden staan alleen videokaarten uit oudere macs en niet uit mijn nieuwe.

Daarom ook mijn gok dat de sims nog niet goed ge-update voor de nieuwe videokaart die apple heeft uitgebracht.

 

Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen of de sims zelf op een andere manier bereiken? 

Bericht 15 van 17 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

EA SPORTS FC Team
@Miloev Er zijn nog wat tips zoals de sgr bestanden aan te passen, maar dat laat ik aan Bluebell en Puzzlez over Wink
Jason.png
Bericht 16 van 17 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

★★★★ Novice
@EA_Jason het uitzetten van mijn Icloud drive maakte al een groot verschil. Toen ik zag dat mensen op het amerikaanse forum eerder met mijn probleem geholpen waren dacht ik ga daar even navragen! Bedankt voor alle hulp!
Bericht 17 van 17 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help